Dit is toch wel de mooiste Aquatimer. Hierin zijn de roots van de Ocean 2000 nog een beetje zichtbaar
Ja ik ook… ![]()
Die zijn inmiddels los verkrijgbaar bij Islander en Uncle.
Deze RW Millesime vandaag bij mijn lokale juwelier mogen bewonderen.
Dit is een take no prisoners mooie poging van RW. Wat een mooie presentatie. Dial en kast goed afgewerkt met flair en behoudenheid. Een moderne take op de dress watch.
Ik heb een Baltic MR Roulette gehad en daar deed deze aan denken maar dan met veeeeel betere materialen en afwerking. Top top top.
Die ziet er verrassend klein uit, kan niet meteen de vinger leggen op waarom - dikkere solide bezel misschien? - wat voor maten heeft die? De massieve lume indices zijn top, heeft mijn Farer ook. ![]()
40mm, 10.8mm en 48.6mm LTL. Schat in dat ik hem redelijk zou kunnen dragen met de licht afbuigende lugs. Ze maken geen stalen armband helaas. Iets wat Sinn met de 556 beter voor elkaar heeft.
Het was inderdaad niet UG die het bedacht, kwam al eerder op in de jaren 30 Art Deco.
Heb jij deze toffe Alpina al irl gezien en gepast?
Doet me denken aan Timex Expedition Nord

Nee nog niet. Ik zou zeeland in moeten om er 1 te proberen (Goes/Hellevoetsluis).
Als ik zo kijk is Alpina op sterven na dood in NL. 0.0 hits in amsterdam zelfs.
Ho, stevige. Op de foto zou ik 36-37 gegokt hebben.
Ik denk dat die op staal een pak minder interessant zou zijn. Die getoonde strap is perfect ervoor.
Ik heb naar deze specifieke Startimer gezocht in Italië de afgelopen weken, maar ook daar niet te vinden ![]()
Volgens mij is het te vroeg hoor, ze zijn nog niet beschikbaar dacht ik!
Afgelopen weekend in Parijs geweest. Daar stond deze, met een iets andere wijzerplaat, in de etalage van de boetiek. Fantastisch horloge!
Hellevoetsluis is best wel in Zuid-Holland ![]()
Maar daar hebben ze 'm inderdaad niet.
Alpina is vooral online beschikbaar. Wel echt 'n puntje van verbetering. Vraag me toch nog steeds af wat Frederique Constant nu echt met ze voor heeft.
Alpina valt binnen de Citizen Group, net als Miyota, Frederique Constant en Arnold & Son.