Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Thanks man! Die JLC is wel nice!

1 like

Wat is er anders aan de materialen en afwerking?

Zeer benieuwd! Zou ze graag eens naast elkaar leggen als ik dat lees.

1 like

Oude foto van mijn Baltic.

Qua case design zitten ze heel dicht op elkaar. Maar zodra je ze in handen hebt niet.

Afwerking van de brushing is fijner op de RW. Bovendien is de bezel mooi afgewerkt met een gepolijst randje. De Baltic valt als een gilette mesje weg. De indices op de CW is fijn gebrushed. Maar bovenal het gevoel bij de Batlic dat je niet heel veel meer dan Timex krijgt. (Voelt beetje plastiekerig aan).

Gewicht is geen kwaliteit, zeker bij een dresser niet, maar in dit geval voelde de CW meer solide in elkaar gezet aan.

Deed me eerder denken aan een Longines.

4 likes

Hopelijk donderdag om de pols! :heart_eyes::heart_eyes:

20 likes

Yep kreeg ook mail, gaat ineens sneller dan verwacht … ben benieuwd :grin::+1:

1 like

Krijg jij hem ook?? Gaaf man! Zijn er direct 2 op t forum!

1 like

Zag m voorbij komen en kon m ook niet laten lopen.
Ik heb er al een heel aantal gehad in staal , ben super benieuwd naar deze versie :grin::+1:

1 like

Vandaag had ik deze willen dragen.
En morgen. En overmorgen… En…

13 likes

Ja dit is echt wel gaaf hoor! Titanium dial ook! Echt een eigen smoel ook zo’n Doxa!

1 like

Ik heb onlangs ook de stalen band voor mijn SO gekocht. Moest wel even wennen aan die scheve schakels. Maar geeft hem wel ineens een hele andere look.

11 likes

Deze bedoel je @Kad ?

Aangename suggestie @Zoldar :+1:

7 likes

Ik ging eens geen Cartier bekijken vandaag. Jahaha. Hoi @rorymoer

Steentjes of niet, dat zou ik dragen.

9 likes

Dat is wel een mooie zeg!! Welk model is dat?

1 like

Mijn eerste baltic bicompax had lugs waarvan de brushing wat scheef wegdraaide en wobbelig was.

De MR01 daarentegen is veel beter, wat daar het slechtst is van surfacing is de bandaanzet.

Eerlijk gezegd heb ik de MR01 onder de loupe naast een breitling gehad en ik was positief verrast. Misschien moet ik die RW eens irl gaan zien.

1 like

Die beauty ja.

1 like

Tag Heuer Carrera CV2110. 39mm.
Originele TH Denim strap.

En soms echt voor belachelijk weinig op te pikken.

:point_down:

https://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-17--id35246273.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

8 likes

Deze had mij wel gepast

3 likes

11 likes

Dat is wel heel weinig :open_mouth:

1 like

Dat is heel betaalbaar. Nooit gedacht! Maar 2007, wanneer is een service nodig? En wat kost die?

1 like