Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Deze is ook wel heel erg goedkoop, en met een service uit 2023. Zal snel verkocht zijn.

Ik heb het horloge met een verse service gekocht :grin:

Ik denk dat een service, niet via de AD maar via een goede horlogemaker, zo tussen de 450-550 zal kosten. Uiteraard afhankelijk van de mogelijk te vervangen onderdelen. Maar ik laat me graag corrigeren, bijvoorbeeld door @Floris155

1 like

Nooit een NB1050 geprobeerd. Een gemis?

4 likes

Bizar lage prijs! Zeker met servicehistorie.
Jeez! Wie pikt 'm op?

2 likes

Ik heb zo mn twijfels
Vind het verdacht goedkoop
Als ik de fotos zie met een handschoen, omgeving,dan denk ik aan een juwelier
Maar meneer is particulier
En weet niet wat het waard is? :thinking:

14 likes

9 likes

Lijken wel veel verschillende foto’s van hetzelfde horloge, zo te zien en je hebt natuurlijk escrowservice. Dus risico zou beperkt moeten zijn. :thinking:

Deze staat voor €540 op de prijslijst voor een volledige service.

1 like

Het kan door de foto’s komen maar mij lijkt de wijzerplaat niet goed gecentreerd te zitten.
Die lijkt iets naar links te zitten ten opzichte van wijzerasjes. En dat daarom ook de chrono wijzers niet mooi oplijnen op 12u.
Als het meevalt is die gewoon weer goed te centreren maar als je pech hebt zijn de wijzerplaatpootjes afgebroken.

7 likes

Haviksoog :+1:

Dank je wel Floris!

1 like

Seiko SARX069 - of eventueel de eveneens (maar iets minder) gelimiteerde SARX075:

2 likes

Mido compressor. Heerlijk al die kleurtjes!

4 likes

Scherp van @Floris155 !

Zoals ik al zei … Ik vind het best wel link om particulier zo een horloge te kopen van 20 jaar oud zeker als die verdacht goedkoop is…

Plaatje voor de sfeer :smile:

4 likes

Ik heb zo geen idee wat de gangbare waarde is voor dit model, als die erg goedkoop is dan is dat op zich geen probleem maar moet je wel rekening houden dat het nog wat geld gaat kosten om hem netjes te maken. Maar als je dat incalculeert en het is nog steeds een goede deal dan kun je best via Chrono24 kopen van een particulier als je de betaling via chrono doet.

4 likes

Precies. En bovendien: als je bang leeft ga je bang dood.

6 likes

Zo gaaf deze

6 likes

Scherp! Misschien gevallen? Zou de lage prijs kunnen verklaren… :thinking:

Is er iemand die deze als fiffer in wil zetten? :innocent: