Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Mooi man!

1 like

Staat goed. :ok_hand:

1 like

Cola dial

10 likes

Is ie leuk? Of valt ie toch wat tegen? Wat is jouw ervaring?

2 likes

@g.van.d kijk je even mee?

Persoonlijk vind ik die bicolor de mooiste.

.

17 likes

Hij lijkt zo op de foto miss wat flets, maar dat komt door het gebrek aan licht. Hij is echt heel tof! Zal dit weekend een N.A topic aanmaken met goede foto’s. Heb hem gelijk gezet met mijn OP die +1 p dag loopt. Eens kijken hoe die Sellita het doet de aankomende dagen.

4 likes

Morgen naar Dusseldorf … :+1::+1:

2 likes

Veel plezier, jammer dat ze die GO niet in 39mm met zichtbodem maken en liefst ook met datum zoals bij de 43mm…

2 likes

De 39mm heeft die optie tegenwoordig wel

2 likes

Goeie, maar nog steeds de lelijke datum en geen stalen band bij de two-tone mogelijk… Althans volgens de website. En eigenlijk ook het simpelste uurwerk dat ze aanbieden en niet zoals de Pano met bewerkte hand gegraveerde balans brug…

1 like

Yep ik zou een glashutte kopen oa vanwege de dubbele datum … ben erg benieuwd hoe die op mijn pols oogt.
De seaq met kleine datum, moet ik eerst nog een keertje zien want die vind ik lastig te bepalen.

Ik heb jaren geleden een navigator met grote datum in ik meen 39mm gehad… jammer dat ze dat uurwerk niet meer gebruiken.

1 like

Oh heel gaaf. maak je mooie foto’s? Of ga je hem al kopen?

1 like

Helemaal mee eens. Wat een top horloge is dat!

1 like

We gaan het zien, eerst even om de pols … daarna als de klik er is kan het snel gaan :grimacing::+1:

1 like

11 likes

Ja? Het begint wel op me te groeien maar heeft nog een weg te gaan. Doe mij dan maar een Nomos Club, vrijwel zelfde kast en net zo dun :stuck_out_tongue:

Wooooot! Lekker man. Bijzondere duiker en beetje in tegenspraak met wat je van Doxa zou verwachten (oranje dial).

1 like

9 likes

12 likes

22 likes