Haha doe het even rustig aan en geniet van je mooie Doxa zou ik zeggen. Als de bevlieging binnen een paar weken nog niet over is, dan moet je er wel werk van beginnen maken ![]()
Doe ik zeker hoor! Dromen mag! Zit voorzichtig te kijken naar de modellen die ik voor deze al op het oog had. Stuitte op de SLA047 met groene wijzerplaat. Prachtig toch?
Zeker, er zitten schitterende modellen tussen die Seiko duikers. Een titanium Marinemaster zou ik heel aantrekkelijk vinden, maar helaas komen die enkel in de 45mm SLA081 voor zover ik weet. En de prijs is stevig ![]()
Misschien is het best dat ze nogal groot zijn. Dat scheelt weer wat keuzestress voor de volgende aankoop ![]()
Effe wennun
Wel eigen smoeltje
En modern
I like it, neeeee beter…das gefällt mir.
Zou old money niet gaan voor 36 a 37mm max?
Die zou ik eens graag in het echt zien…!
Hij is wel heerlijk anders hè, met de bracelet
Wellicht maar ik vind de 39mm, vooral in combinatie met de Clous de Paris lunette, nog aardig beheerst.
Ik blijf bij de Speedmasters… zelfde uurwerk, zelfde afmetingen, andere kleuren en een raketje als secondenwijzer bij de Apollo 8
. Welke zouden jullie kiezen?
- Grey Side of the Moon
- Apollo 8
Maatje groter.
maybe ![]()
Maar nou maar op… want eenmaal om de pols heb je door dat ze nog best heel draagbaar zijn. ![]()
Wel leuk dat je die SLA081 noemt. Want dan vind ik wel een écht gave duiker. En gewoon de beste SLA MM tot nu toe. Stom genoeg stond die een paar maanden geleden op marktplaats voor een hele scherpe prijs… ik had toen net m’n MM300 gekocht en dat hield me tegen. Maar achteraf heb ik er wel spijt van dat ik het niet heb gedaan. ![]()