Mooie klokken maar ik ben blij dat er ook een paar zijn afgevallen ![]()
![]()
Oja, na een dagje Dusseldorf de trekker overgehaald bij Aalbers in Velp ![]()
![]()
Ik had de Aquatimer gezien in Dusseldorf maar niet op staal.
Gelukkig lag die wel mooi bij Aalbers, waar ik ook nog in de verleiding kwam voor de Polaris.
Mooie zaak btw, zeker een aanrader voor als je een keertje in de buurt bent ![]()
Sinn is altijd goed ![]()
![]()
De U16 was opzich een mooie klok, maar ik zou dan voor de U15 gaan.
De T50 is opzich ook super, maar een beetje saai …
Klopt. Ik zag laatst ook een post van hem met dat horloge. Ik zie wel een beetje buzz ontstaan rond het model en het hele Ferrari-verhaal erachter
Vandaag kan, anders vanaf dinsdag.
Zon en maandag zijn de meeste winkels dicht.
![]()
![]()
Super nice! Ik was wel benieuwd naar dat grijs, maar ziet er slick uit ook door de oranje highlights.
De SeaQ is naar mijn smaak mijn perfecte horloge. Ik heb de Panodate ook wel gepast, maar die vindt ik toch een tikkie te groot.
Altijd als deze voorbijkomt, wil ik hem weer. Zie dit helemaal voor me op een babyblauw suède bandje.
Het is ergens ook super gaaf!
Maar uiteindelijk heb je een horloge met een vis erop waar je heeeeeel veel geld voor betaald.
Ik zie het meer als een kleurrijk schilderij dat je overal mee naartoe kan nemen om je op te vrolijken.
Ik loop liever met een vis rond waar een kunstenaar dagen aan moeite voor heeft gedaan dan met één van de 100 versies van de Nautilus of Royal Oak.
Daarentegen zou ik er niet tegen kunnen als ik voor meer dan 10k een tekenfilmhondje op m’n speedmaster geprint zou hebben.
Shots fired ![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 10k kan je overigens deze halen. Veel handwerk, en eveneens kunst om mee te nemen. Toch @xanderx ?
I know, rare opmerking op een horlogeforum ![]()