Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

@xanderx heeft er niet toevallig zo een, toch? Dan lijkt het persoonlijk en dat is het niet :sweat_smile:

Ik ben blij dat ik nooit meer met de hand schrijf en daardoor op rationele gronden die rabbit hole aan me voorbij kan laten gaan. Scheelt me weer een hoop tijd, geld en ruimte :wink:

3 likes

haha, dank voor de replies @rorymoer @Colnago

No bad feelings hier hoor!

Feel you here! Het is ook enorm knap gedaan. Daar wilde ik ook niks aan afdoen.

Nee hoor. Jammer genoeg niet!

Het was een knipoog omdat @Colnago en ik ook enthousiast zijn voor het vulpen topic hier :slight_smile:

Dus verder maar sparen voor of die PP of die pen :upside_down_face:

2 likes

Nog een stroopwafel wijzerplaat :thinking:

10 likes

Huhhhh??
Ik ga zo even kijken.
En zal wat posten ook.
De aanschaf van ca 2 maanden geleden van een Diplomat geeft mij het schrijfgenot van jaren geleden toen ik met mn stalen Parker f40 of f45? (Weet het nu even niet) zinnen met zin en onzin schreef.
Het heerlijkste gevoel? De eerste pagina van een nieuw schrrijfblok met een fijne vulpen.
Hahahaha

4 likes

37.8mm in diameter, 10.5mm thick and 45.5mm lug-to-lug. A double-domed sapphire crystal, exhibition caseback and 50m water resistance.

SW300 variant met small seconds en een gave dial met laagje 24k goud en een stroopwafel patroon… Maar dan het prijskaartje van €5500.

Wel echt een gave dresser, stijlvol, goede afmetingen. Maar in dit prijssegment is de concurrentie toch wel fors vrees ik

5 likes

Dit is ook een mooi merk hè :innocent:

1 like

Ik ook wel, maar dan wel het knopje aan de goede kant

1 like

Dan heb ik liever een Vierport! , hou ik ook nog 2K in the pocket

1 like

Maar hadden ze nu echt die tekst erbij moeten printen?
Dat zien we toch zelf ook wel?

3 likes

Dit is weliswaar geen Twents horloge maar wel een Limburgs horloge, Arjen. Ik vind het prachtig maar het is dan ook weer een flinke uitgaaf!

1 like

Deze dan maar :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

11 likes

Gewaagd?

5 likes

de vraag stellen is hem beantwoorden…

1 like

1 like

Old money watch … a lot of old money and a lot of watch :wink:

20 likes

Oh boy… nu is het hek van de dam. Ik wil nu ook een Marinemaster of een Seiko SLA met 8L35 uurwerk. :hushed:

17 likes

De max dit!

1 like

Heb een paar keer gezien en bepoteld. Beter en draagbaarder in het echt dan op foto’s.

Vind de oudere versies nog steeds gaver dan de nieuwe.

2 likes

Loterij gewonnen…?? :rofl:

1 like