Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Ik heb geen last van een Omega fetish, maar er zijn dagen dat ik het merk mis in de collectie…

Of deze

9 likes

Dat snap ik wel. De patina spat eraf… :ok_hand:

Miss toch eentje erbij…???

1 like

7 likes

Ruim. Veel geld voor een Sellita’tje. En dan nog met de naam in zo’n prefabvakje. :neutral_face:

8 likes

11 likes

Ik vind de monoblock case ook echt heel vet. Voor schappelijk geld te vinden, al zijn er niet veel.

Absoluut niet, ben gewoon een seniele horlogegek

1 like

Deze stond nog opgeslagen op mijn telefoon voor een andere post, maar nu blijf ik er maar naar kijken.

10 likes

Haha doe het even rustig aan en geniet van je mooie Doxa zou ik zeggen. Als de bevlieging binnen een paar weken nog niet over is, dan moet je er wel werk van beginnen maken :innocent:

1 like

Ontopic, de Speedmasters blijven spoken :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Doe ik zeker hoor! Dromen mag! Zit voorzichtig te kijken naar de modellen die ik voor deze al op het oog had. Stuitte op de SLA047 met groene wijzerplaat. Prachtig toch?

3 likes

Zeker, er zitten schitterende modellen tussen die Seiko duikers. Een titanium Marinemaster zou ik heel aantrekkelijk vinden, maar helaas komen die enkel in de 45mm SLA081 voor zover ik weet. En de prijs is stevig :sweat_smile:

Misschien is het best dat ze nogal groot zijn. Dat scheelt weer wat keuzestress voor de volgende aankoop :crazy_face:

2 likes

Effe wennun
Wel eigen smoeltje
En modern
I like it, neeeee beter…das gefällt mir.

1 like

Zou old money niet gaan voor 36 a 37mm max?

2 likes

Die zou ik eens graag in het echt zien…!

1 like

Hij is wel heerlijk anders hè, met de bracelet

Wellicht maar ik vind de 39mm, vooral in combinatie met de Clous de Paris lunette, nog aardig beheerst.

1 like

13 likes

Toch wel lekker voor de zomer!

12 likes