Ik weet het niet… Wordt dit de nieuwe mode? ![]()
Ik blijf bij de Speedmasters… zelfde uurwerk, zelfde afmetingen, andere kleuren en een raketje als secondenwijzer bij de Apollo 8
. Welke zouden jullie kiezen?
- Grey Side of the Moon
- Apollo 8
Maatje groter.
maybe ![]()
Maar nou maar op… want eenmaal om de pols heb je door dat ze nog best heel draagbaar zijn. ![]()
Wel leuk dat je die SLA081 noemt. Want dan vind ik wel een écht gave duiker. En gewoon de beste SLA MM tot nu toe. Stom genoeg stond die een paar maanden geleden op marktplaats voor een hele scherpe prijs… ik had toen net m’n MM300 gekocht en dat hield me tegen. Maar achteraf heb ik er wel spijt van dat ik het niet heb gedaan. ![]()
Budget verhogen nog een dresser erbij en uitloggen
#nee.
En jammer dat ze de 34 mm maat uit de collectie hebben gehaald.
Dus vandaag maar in 38 mm:
Die mm 300 is gaaf hoor! Jij hebt de SLA079 toch?
Hoe bevalt de 8L35? Loopt het een beetje accuraat? En voelt het bedienen van de kroon kwalitatief goed?
Ik heb de blauwe SLA023. Het uurwerk loopt heel stabiel, met een kleine afwijking van gemiddeld +5 sec, maar dat is wel acceptabel. Nadeel van zo’n monobloc-case is dat je hem niet eenvoudig door je horlogemaker kan laten afregelen
Dus je moet het vooral maar ‘accepteren’. Maar de MM300 is gewoon een dijk van een duiker. Wil hem nog niet kwijt.
![]()
Bedienen van de kroon voelt heel trefzeker. Zeker geen slappe hap of gebiebel. Maar op dat gebied kan niks mijn BB58 overtreffen. Winden en op tijd zetten is daar echt boterzacht
M.i. zelfs beter dan bij Rolex.
Ik heb ook nog een SJE, met het niet-GS 6L uurwerk. En die loopt gemiddeld -2 sec. Dus heel netjes.
Doet zeker niet onder voor de SLA 6L-uurwerken. En gewoon onwijs mooi afgewerkt.
Hoewel ik al een paar jaar Oris ontwijk, zag ik vanmorgen een plaatje van een Oris Artelier, ontworpen door de 24-jarige ontwerpster Lena Huwiler.
Dit vind ik zo’n mooi horloge dat ik me afvraag of ik Oris nog eens een kans wil geven:
In ieder geval zou ik dit horloge wel willen dragen vandaag!
Vet hoor die sla023! Kijk zelf nog weleens met een schuin oog naar de 047.
Hoe ik er dan bij kom dat jij de 079 zou hebben is mij een raadsel! ![]()
Misschien door het gespam van @Neyra ![]()
Ook al eens gekeken naar de SLA019? Een nog gaver groen mét groene bezel. ![]()
Haha dat zou zomaar kunnen! Nee nooit naar gekeken. Nog een beetje xoekende in referenties van mm300’s. Ga hem eens opzoeken!
Nice! Thanks! ![]()
Ja heel vet ook. List 3800. Gaat wel een tijdje duren voordat je wat van die listprijs afkrijgt ben ik bang.
sluiting van deze is wel top en het 8L45 uurwerk!