Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Hey, de SLA039 staat er niet tussen. Blijkbaar geen Marinemaster…

9 likes

kwam er al eentje op C24 voorbij voor minder uit Japan ongeveer €3350 all in

1 like

Die is heel tof, maar valt miss alweer meer in het rijtje van de 62MAS?

3 likes

Het is een Monobloc:

Uit de serie van 3 duikhorloges ter ere van 55 jaar Seiko duikhorloges:

Ze zijn verkocht als losse horloges, maar wereldwijd zijn er ook 100 boxen verkocht waar alle 3 de modellen in zijn opgenomen:

7 likes

Wauw wat vet. Er komt steeds meer vet spul naar boven. :yum: hier kan je een hele verzameling van maken.:heart_eyes:

2 likes

Dat is schappeljjk idd. Incl. Import heffingen en alles? Weet uit ervaring dat uit Japan bestellen +23 % is ongeveer

1 like

:white_check_mark:

2 likes

Hoi Hans, daar sluit ik me bij aan. Er is nog een variant uit de Atelier serie. Ook al zo mooi
Is hier ook eerder gepost trouwens: dus we gaan hoop ik wat voet aan de grond krijgen.

2 likes

4 likes

Zijn mooie modellen Hans.

Deze ook vind ik.

8 likes

De Day-Date der Day-Dates

4 likes

Wat is de diameter?

38mm

2 likes

Ik was inderdaad die spammert van de SLA079. :sweat_smile:

Heb zelf ook de vergelijking gemaakt met de HBF001, maar het verschil in dikte (13,4mm vs 14,1), de datumpositie (liever niet op 3 vanwege de symmetrie) en de prijs hebben me voor de SLA079 doen kiezen. Uurwerk neem ik dan voor lief, en ik ben al bezig met het verkrijgen van de sluiting van de HBF001 voor op de mijne.

Plaatje voor de sfeer:

13 likes

De combinatie van kleuren en diamanten doet mij enigszins denken aan de Chopard die ik heb maar ik zou deze Nautilus zeker een dag willen dragen

8 likes

Toch wel mijn absolute droom Seiko; de Spork!!!
SRP043

Ik hoop hem ooit te kunnen voegen aan mijn collectie…

11 likes

Heel gaaf! Zag dat er ook een wit/grijze variant is. Prachtig horloge!

1 like

21 likes

IMG_4373

9 likes

Prima maat!

1 like