![]()
Toevallig recent een Dan Henry 1970 supercompressor overgenomen, en die is 14,8 mm hoog. Wel ander soort horloge, maar ik vond het bij die niet storend.
Vandaag eens zien hoe dat bij deze GS dresser is.
deze GS dresser
Interessant hoe verschillende liefhebbers horloges classificeren. Mét datum en GMT-complicatie is
dit voor mij een tool watch, misschien een dressy tool watch maar wel een tool watch.
Anyhow, veel plezier met passen, ‘tis een mooi ding. Ben benieuwd hoe hij je bevalt.
Mét datum en GMT-complicatie is
dit voor mij een tool watch, misschien een dressy tool watch maar wel een tool watch.
Je hebt helemaal gelijk.
De KS staat te ver naar het center toe.
Duidelijk geval te klein uurwerkje.
Maar ansich een mooi horloge.
Mogen we binnenkort een NA-topic verwachten? ![]()
In de categorie entry luxo watch staan nu een Aquaracer en Hydroconquest. Maar dan ga je ook breder kijken. Wat kan ik met dat budget ook kopen?
Ik kwam de Grand Seiko (SBGX261) tegen. Schitterend. Ook het quartz aspect spreekt me erg aan, de secondewijzer die zeer beschaaft start en stopt en natuurlijk grab en go.
zijn super mooie en goed afgewerkte horloges. Het quartz uurwerk is 1 van beste ter wereld👍
Mogen we binnenkort een NA-topic verwachten?
Wie weet. Eerst maar eens een nachtje over slapen.
Heb jij nog wat gescoord in Düsseldorf?
Een two tone Explorer, ik weet het niet. Maar ik zou hem ook wel eens een dagje willen proefdragen.