Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Oei, verkeerde foto. Moest een gewone zijn.

1 like

Doe ik mee Kristof, maar wel met een ander model

18 likes

Weer eens wat anders…

9 likes

Chrono Saturday eens kleur geven :thinking:

12 likes

Gisteren gepast op de luchthaven, lekker maatje hoor. Ik zie mezelf er wel mee rondlopen, in wit of lichtblauw. Moet ik wel wat opofferen en dan heb ik een quartz only collectie (Seiko SACM171, GS SBGX263, Precista PRS10, Gshock M5610).

copyImage

17 likes

Gisteren bij de AD hier in Spanje een 40mm Aquaracer gaan passen. Het was een solargraph maar de kast afmetingen zijn hetzelfde. Geloof de specs op de TH site niet.

Anyways, de fit op mijn 16.4cm pols is perfect. De kast en lugs conformeren mooi aan de pols, female endlinks draperen mooi door. Is een lekker verfijnd dunne (automaat zal iets dikker zijn) duiker.

De juwelier ook nog iets laten zien wat hij niet wist en dat is die link in de klasp die je kunt omklappen. Geeft je iets meer speelruimte in combinatie met de 3 hole micro adjust. Geen flauw benul wat het idee er achter is (dive extension?), maar ik pak het mee.

Moet de groene automaat nog zien natuurlijk maar qua fit staat deze nog steeds ferm in de shortlist.

En dan is er de restwaarde….op chrono een paar een smak zien maken van 35% ish tov grijze markt. Ehhhh ik blijf voor een goede 2de hands in de race😬

9 likes

Ik heb hem sinds een maand of twee en ben er superblij mee.
Fijn tijdens het sporten en op vakantie, kan echt bijna altijd en overal. :+1:

14 likes

Santorini?

1 like

Yes, knap gezien. :+1:

1 like

00176
Mocht iemand hier op het forum hem hebben en hem willen ruilen tegen twee mooie horloges …:slightly_smiling_face:

7 likes

14 likes

16 likes

11 likes

Deze wil ik wel eens proberen :no_mouth:

30 likes

Geef mij de Hodinkee anniversary Speedy maar vandaag :slight_smile:

16 likes

13 likes

Eén van deze twee lijkt me wel wat… beide hetzelfde horloge maar op een afwijkende band…

8 likes

Ik vind het een tip keuze maar goed ik ik preek voor eigen parochie @MannetjeMar :innocent:

Ot:

De goedkoopste van t lijstje

9 likes

Heel tof!

1 like

Wil deze wel dragen vanavond en morgen!

22 likes