SLGA037
Beetje offtopic maar waarom laten ze op die marketing foto’s het altijd lijken alsof het een hologe van 28mm is? Niet Tudor specifiek hoor, valt me bij veel merken op ![]()
Dit is gewoon op de pols van Teddy… Of niet?
Arjen, een Rolex?
Uitsluitend een OP zou ik wel lusten Nick
https://thediamondbox.co.uk/uploads/images/db5736c4f6bedf7cc0168196c02dd589.webp
Exact!
Denk combinatie van de afstand tot de pols wat betreft de foto en gemiddeld tot flinke pols. Volgens mij heeft Teddy rond de 18cm.
Teddy zelf heeft een kleine pols. 16cm hooguit. Het kan zijn dat iemand uit zijn team op de foto staat met een 18cm pols. Maar zeker geen marketing shot om ons op het verkeerde been te zetten.
Als ze met 35mm schieten, dan vind ik de verhouding kastmaat-polsomtrek niet raar. De kast is niet groot.
Net wat je zegt: als ze wat afstand houden van lens tot pols, dan krijg je eigenlijk een realistisch beeld. De meesten schieten meer in groothoek, of ingezoomd. 35mm is vergelijkbaar met het blote oog. Op mijn telefoon is 1,5x zoom gelijk aan 35mm. In die stand maak ik mijn meeste wristshots.
Meer plaatjes van de Monarch en voorgangers
Sterk aan het denken om deze te kopen. Mooi brushed en voelt als een goede toevoeging op de collectie. Vakantie-nachtje over slapen ![]()
Die Longines is tof.
Ref?
LE
Was 2023 al geloof ik. Zag de prijzen ook ![]()
BB Pro is prima
Onderstaande. Laatste tijd zit een monster in mijn hoofd
![]()
Benieuwd of iemand op het forum deze heeft:
Blijft cool, zo’n Monster!
Ik zou de kleine Seaq wel een dagje willen proefdragen …![]()
![]()
Spookte al langer door mijn hoofd, heb lang geleden een vintage Stowa diver gehad en lijkt er toch ook wel erg veel op ![]()
![]()