Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Nou ja, dit topic heet “Wat had je willen dragen vandaag?” Jouw gripe met een aantal aspecten van dit horloge doet hier voor mij persoonlijk niets aan af. Ik zeg niet dat ik 'm ga kopen. Hoewel ik 'm, nogmaals, wél geslaagd vind. Ik ben het wel met je eens Omega geen lullige prijzen vraagt voor hun horloges. Maar ja, positioneringsverhaal door Swatch Group en ze lijken toch nog wel gewild. Dus tja, wie ben ik om te zeggen dat ze 't verkeerd doen, toch? Maar goed we kunnen hier nog heel lang over doordiscusieren. Ga ik niet doen, dus. Fijne avond, kerel! :beers:

1 like

Staat die ik je stuurde nog TK?

Deze blijft hangen! :heart_eyes:

14 likes

Ja

1 like

Toffe flieger van Glycine met mooie afwerking op de dial.

6 likes

4 likes

De Sinn UX hydro, was geen liefde op het eerste gezicht, maar ik vind de technologie zo indrukwekkend

18 likes

15 likes

Een echte discussie in dit topic -en ook nog met gefundeerde feedback- Dat kom je hier niet vaak tegen omdat dit topic vooral over smaak en subjectiviteiten gaat. Ik ben het deels met @TagEd eens; ik had dit horloge geslaagd kunnen vinden mits het niet zo’n tonnetje was geweest. Véél te dik voor deze dresser.

5 likes

Heerlijk straks ontwerp :heart_eyes:

Tnx Colnago voor de foto

11 likes

Ja eens @Nickjackelson Vaak genoeg is een nette en fatsoenlijke discussie meer uitzondering dan regel.

2 likes

O.k., vandaag dan eentje die mogelijk ook weer kan leiden tot discussie. :wink: Deze zou ik wel 'n dagje willen dragen. :rocket: :ringer_planet:

5 likes

Heb ook nooit gevonden wat het nut was … behalve iets om mee te prutsen, zodat je je niet verveelde, tijdens een file :rofl:

1 like

Hij is bijzonder mooi de chrono BigEye van Longines :smile:
Eergisteren aan de pols gehad, aanwezig datwel maar dat krijg je al snel met een kastmaat 41 mm. gemeten zonder de kroon en pushers.

9 likes

Helemaal mee eens!

10 likes

Deze van Fears is ook wel erg tof!

14 likes

De Nivada Grenchen Chronomaster
Is het een Racing Chrono, is het een skindiver, is het een GMT? Ja eigenlijk allemaal een beetje…

11 likes

Voor mij zou dat deze zijn vandaag! Wat vinden jullie hiervan?

21 likes

Deze zomerknaller is ook met eclipse brilletje te vinden.

9 likes

Het ziet er in ieder geval goed uit, vind ik dan. :+1:

Ja, te gek. Ik vind de Glassbox-lijn van TAG Heuer het mooiste dat er op dit moment op chrono-gebied te koop is. :person_shrugging: :blush:

Ziet er lekker zonnig uit! Nog nooit van gehoord. Nieuw merk?

2 likes