Ja vind de longines heel mooi maar lastige is dat hij ondanks 39mm nog steeds best fors is op mijn 17cm polsjes,
De bb54 en de Serica zijn dan wat comfortabeler
Ik vind de paarse nomos ook heel cool maar die is 34. Dat klinkt dan wel weer heel klein. Ondanks de relatief grote L2L bij nomos
En is toch een kleur die kan gaan vervelen ( misschien)
Die Nomos heeft een heel cool kleurtje. Vrolijk, maar toch onder de radar en ingetogen. Gaat niet snel vervelen, denk ik. Die zalm en roze Farers daarentegen… daar zou ik eerder voor de blauwe gaan voor de Integra (ja, conservatief ), de Sea Green voor de GMT, en een van de blauwe of groene voor de World Timer.
Ik denk dat de integra ook te groot is. Vind m wel heel cool. Heeft voor een integrated wel een eigen smoel,
Mocht alles op de schop gaan en m’n blauwe longines gaat weg dan kan ik er toch wel een blauwe bij hebben. Dus dan zou het de blauwe worldtjmer kunnen worden. Die vind ik ook mooier door de witte buitenring.
Ik kom alleen niet verder dan Italië dus ergens slaat het ook weer helemaal nergens op, maar ik vind het ook wel leuk om een ingewikkelde complicatie te hebben
Maar goed ook 39 mm dus wordt m waarschijnlijk ook niet.
Ik begon een paar jaar geleden met grote 42mm duikers en ik ga nu meer naar sportief maar wel klein en dun
Jammer dat Farer en nomos niet op de beurs in Düsseldorf staan btw
Diameter zegt niet alles, sowieso passen. Ik limiteer me normaal ook altijd op 38mm maar de Mido van 40mm lukt op mijn 16.5cm polsen wel nog perfect door de kastvorm en korte L2L. Zou zomaar goed kunnen meevallen.
Lastig! In het geval van de Explorer of OP, vooral die OP als je die bij de AD wilt, zou ik eens voorzichtig informeren naar de wachttijd.
Als je die in je hoofd hebt kan je beter doorpakken omdat je hem vroeg of laat toch gaat halen.
In alle andere gevallen: houden wat je hebt en ik zou die Nomos er dan lekker bij kopen op den duur.
ik heb de rolexen niet zozeer in mijn hoofd hoor. maar als ik maar 1 horloge zou hebben dan is dat saai maar dan hoef ik smorgens ook niet te kiezen. en als ik er maar 1 heb dan zou ik zoiets doen.
eigenlijk vind ik meerdere horloges hebben veel leuker. maar soms word ik gek van mezelf dat ik altijd weer wil veranderen en meer wil. maar dat zal wel herkenbaar zijn voor anderen
longines houden en nomos erbij zou ook nog kunnen idd.
Ik vind een wat groter horloge minder erg in de koudere maanden als mijn pols niet opzwelt en ik lange mouwen aan heb.
Heel herkenbaar! Heb altijd 1 of twee horloges. Op dit moment twee en neig naar 3! Heb mijzelf beloofd niet meer/zo min mogelijk te verkopen alleen te kopen wat ik echt mooi vind ongeacht de prijsklasse!
Ik vind de Sinn u50 ook erg gaaf. Zoveel horloge voor je geld. Dat geld overigens ook voor jou longines al is die wat minder tool dan de u50.
Blijft een bijzondere hobby!