De wijzerplaat puur voor de kunst, en de tijd in vier venstertjes. Krankzinnig, en geniaal. ![]()
Of je borstelt ze
Moesten ze daar nu eens een normale grootte kroon op zetten, in plaats van zo’n ieniemienie prutsdingetje… ![]()
Normaal zou ik het eens zijn. Maar die kroon is zo klein, omdat je hem niet nodig hebt. Het is een HAQ met 2 wijzers. Het is een flex
Geloof ik gerust maar het ziet er niet uit ![]()
Hmja… leuk om te maken, als het je hobby is, denk ik dan. En grappig om een keer te zien. Maar, echt iets teveel ‘eindwerkstuk middelbare school’, voor mij.
![]()
Ik snap wat je bedoelt en tegelijkertijd is dit precies waarom de horlogewereld voor een deel zo fucking saai en oninteressant is. Komt er een keer iets origineels en handgemaakt langs, dan krijg je dit soort opmerkingen. De meute heeft liever een massaproductie duikertje van de lopende band dan zo’n ‘knutselwerkje’.
Tja, en het dan gek vinden dat de horloge-industrie rustig de prijzen blijft verhogen zonder daar enige creativiteit of kwaliteit voor terug te bieden ![]()
Zo waar.
Als je ziet wat de grote merken maken is het vaak reedition en net niet op de juiste manier.
Als je kijkt naar wat er in het verleden allemaal gemaakt is, en nu bijvoorbeeld VC met die art collectie, waanzinnig.
Maar goed, veel mensen willen gewoon 1 of 2 goede horloges en dat is het dan. Daar wordt natuurlijk voor geproduceerd.
.Mja, snap wat je bedoelt. Denk ik. Toch een conservatief wereldje. En ik ben, wat dat betreft, niet anders. ![]()