Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Screenshot_2026-09-14-20-57-59-771_com.watchenterprise.watchcrunch-edit

ORAOREA_SILVER_11026_7
Pointer date anno nu, geinige keuze van de Worn&Wound oprichter, misschien dat zijn “bekendheid” met een premium komt. De prijs is vrij ambitieus, voor bijna 3,5k.

ORAOREA_CORIOLIS_PD_FE_7

10 likes

10 likes

9 likes

Venezianico gaat upmarket…
Op de crown guards na heb ik weinig op te merken.

12 likes

14 likes

Die is… mooi. Ingetogen. Klasse. Vrouwenmodel, of mannenmaat?

Indien dat tweede: met het juiste cliënteel was dat een topsucces geweest.
Ik weet niet of dat cliënteel nog bestaat.

Overigens had naar mijn mening de moderne cellini lijn ook enkele hele mooie referenties (op foto, geen idee hoe ze om de pols vielen).

1 like

Ik heb geen idee, Hubertje. Maar ik vond de foto o zooo mooi :grinning:

2 likes

32mm. Draagt groter, maar alsnog wel een erg kleine maat.
Afwerking is overigens niets bijzonders. Hij is mooi hoor, maar zelfs voor de 4k die dit tegenwoordig ‘maar’ kost, heb je betere alternatieven bij Chopard, Piaget en zelfs AP of VC

3 likes

10 likes

Soms handig dat er mensen op dit forum zitten die praktijkervaring hebben met die dingen!

1 like

AL&S maakt echt heel veel héél mooie horloges, maar dit vind ik eerlijk gezegd echt afschuwelijk.

2 likes

Dat kan ik me voorstellen. Het is bijzonder effect. Mijn ex had een Longines met zo’n zelfde kleur parelmoeren wijzerplaat. Gaf een erg mooi effect om de pols. Ik kan me alleen maar voorstellen dat AL&S dat op z’n minst net zo goed doet.

Subliem.

1 like

Heb een keer een 36mm dresser gehad die bijna alleen uit wijzerplaat bestond, zat geen bezel aan.
Die vond ik bij tijd en wijle nog aan de grote kant. Dus wie weet.

2 likes

Dat misschien wel. Maar op die bracelet… pfoe. Ik weet het toch zo niet. :joy:

1 like

Ik zou hem op leer dragen, maar verder vind ik dit dus echt heel vet. :ok_hand:

1 like

14 likes

19 likes

Wie van de 3

Dit zou mijn keuze zijn:

14 likes

Ik kan nu niet zeggen dat ik dat een bijzonder geslaagd of gebalanceerd ontwerp vind.

6 likes