Ohh dat vind ik juist wel! Symetrische wijzerplaat, prachtige maanfase en genoeg ruimte op de wijzerplaat. Dat creeert rust. Ik vind het zeer fraai!
Ik vind hem ook wel geslaagd, vooral deze.
Maantjes met gezichtjes zijn leuk, de spachtelputz iets minder. En met een prijs waar je een handjevol 3130’s voor koopt… Nou ja.
Nu we het er toch over hebben: die had ik best voor een dagje willen dragen. Misschien wel langer.
Ik dacht eerlijk waar dat dit een AI samenraapsel was, en ben nog steeds niet overtuigd van het tegendeel. ![]()
Ik zou 'm dan wel op leer willen. Past beter bij dit model, vind ik en de metalen band sluit niet mooi aan op de kast. Is een designkeuze, natuurlijk. Maar niet de beste vind ik. Verder wel heel wat anders dan wat ik van Rolex ken en da’s ook wel 'ns verfrissend.
Korting vragen he.
Dus het is toch een echte? Huh.
Hmja, dat dan weer wel natuurlijk, het is eens geen lompe toolwatch. Maar het design schuurt me toch op veel vlakken. Wijzerplaat met niet alledaags reliëf - okee, moet kunnen - maar dan de merknaam in zo’n pauper rebadging rechthoekje. Die dan ook nog in pijnlijke ademnood geknepen zit tussen de twee kalendervensters en het onvermijdelijke kroontje. En daar dan een wat ongewone set wijzers op, en een kartelrandje aan de kast.
Perfect geplaatste maanfase met gezichtjes, wel een pluspunt. ![]()
Longines blijft goed bezig!
Tudor had ook een verkoopknaller kunnen hebben met de BB54 in dit soort blauw ![]()
Nieuwe 35mm IWC Ingenieur 50th anniversary. Met bijna 13k een tikkie boven budget helaas, maar wel erg mooi
Door je foto was ik meteen benieuwd of hij eigenlijk uit was maar ik zie nog niets op de officiële website.
Ik denk overigens dat een sunburst dial beter zou hebben gestaan in deze kleur maar ik want de hands-om foto’s en filmpjes even af.
Momenteel blijft het spaardoel de originele Spirit Pilot.
Ook een leuk model ![]()
Kon deze voor 1920 all in krijgen, toch een mooie prijs.
Euh… Ik zal wel scheel gekeken hebben haha.
Edit; toch niet helemaal. Als ik gewoon naar de internationale website ga, de Spirit Pilot lijn selecteer, zit ik alleen de zwarte dial.
Scheef.
Volgens mij bestaat daar in het frans geen woord voor.