Ik wil deze mooi vinden, maar het lukt me niet. Komt door al het mooi(er)s dat hieraan vooraf ging
Smaken verschillen, dat is uiteraard prima ![]()
Maar voor mij werkt het echt niet, ik krijg kortsluiting in m’n hoofd van die afgezakte subdials, kan dat echt niet mooi vinden.
Tja, als een perpetual betekent dat ik een lelijk horloge om de pols moet, dan maar geen perpetual ![]()
Ondanks dat die de subdials wel netjes in het midden heeft vind ik ook dat geen mooi horloge. De grote subdial onderaan die dwars door de buitenschaal heen loopt, brr.
(mocht het jouw horloge zijn, niet persoonlijk bedoeld
)
De 5970?
Mwah …. Die past nog wel in het rijtje. De 3970 is super maar wel een tonnetje.
Dat gevoel is toch minder bij de 5970
En daarvoor is absoluut mooier.
True. Dat is op de mk1 beter. Maar kan ook erger. Google maar 5970 chin.
Maar nu komt het. Beide liggen op tafel. De jlc en de 5970.
Dan ben ik wel benieuwd welke je als eerste mee naar huis zou willen nemen. Waarde buiten beschouwing betalen.
En dan durf ik te wedden dat de 5970 wint. De kast en lugs zijn namelijk magisch. Imo.
Dat is echt een cool horloge om te zien, en verdiende een release zonder associatie. Dat is immers lang niet ieders meug, zo ook niet die van mij
Ik heb ze geen van beide ooit in de hand gehad, dus ik moet het met de foto’s doen. Op basis van de foto’s zeg ik: 100% de JLC (waarde inderdaad dan buiten beschouwing gelaten).
Als ik ze beide in de hand zou hebben? Wie zal het zeggen? ![]()
Dat is wel echt de lelijkste speedmaster ever. ![]()
Ach, daar gaan we weer.
![]()
Prachtig ![]()
Blijft voor mij een van de mooiste “dressy” chrono’s ![]()
release zonder associatie
Ik heb daar geen probleem mee, maar ik vind wielrennen leuk, dat scheelt.
Ook heel fraai ![]()
Dat is wel echt de lelijkste speedmaster ever.
Dus echt iets voor mij over 10 jaar
daar gaan we weer
Oeps. Zijn er meerdere die dat vinden?
dus ik moet het met de foto’s doen
Dat is jammer. Zeker een keer proberen te zien ergens.
Ik ben afgestapt van uitsluitend beoordelen via foto’s. Dat is vaak zo misleidend. Imo.
Filmpjes zijn vaak al beter. Hier zie je een voorbeeld. Foto is vlak. Weinig verschil
In lichtinval. Maar als je het filmpje erbij zoekt is het waanzinnig.
the keystone op insta. Sowieso mooie video’s.
Bij deze 5270 zie je in de video ook hoe mooi het licht speelt met de dial en kast.