Jij hebt de focus goed voor elkaar. Wanneer komt hij?
Was het maar zo, gisteren alweer een 2de Sinn 103 heronderzocht. Maar deze lijkt me toch meer toe te voegen.
Ofwel eind dit jaar, ofwel begin 2027. Het mag tegenwoordig allemaal iets trager gaan. We zijn geen 3*7 meer.
Ja was ook al benieuwd welke kant het opging? Leuk hoor! Enjoy the hunt ![]()
![]()
Lijkt me een Limited Edition die ze nu nog op stock hebben en zelfs in de uitverkoop hebben bij Glycine …
Glycine GL0373 - Airman Nº1 Purist 36
M.a.w. goedkoper nieuw te kopen nu, dan op C24. Trager gaan gaat je geld kosten.
Herkenbaar. Ik ga ook van links naar rechts met de wishlist.
Het aanbod is gewoon te groot. ![]()
Bijna, deze heeft safier, en ik wil echt plexi. Dus de 0161. Maar de zwarte plaat 0159 zou ook nog kunnen.
Die groene is echt de max.
De ‘gewone’ 35mm ref. 139 roept mij ook nog steeds. Heerlijk dat het ontwerp zo goed als onveranderd is sinds 1992.
Deze Mido vandaag geprobeerd en wat een nekschot is dat zeg
Mooie dial en die kleur is in het echt subtieler dan op fotos en met mooi contrast tegen de hooglans indices en wijzers. Zeer mooi, doet niet onder voir een FC Highlife bijvoorbeeld en zeker een stap hoger dan de tsuyosa’s.
Kast is ook mooi afgewerkt en fijn, ligt lekker plat op de pols.
Heel gaaf!
Mooi. Interessant calibre, uitgebalanceerd retro design, blauwe uitverkocht ![]()
De JLC boutique in Antwerpen verwacht deze nog in mei binnen (waarschijnlijk pre-productie) met uitlevering vanaf september. Heb niet alles gelezen voordat ik daar heen ging maar was verrast dat deze wel COSC is tov andere JLC’s.