Heb ik even pech ![]()
1 like
Pech? Nee hoor, jij hebt gewoon een mooi horloge!
2 likes
Ik kon eerst niet begrijpen waarom grand seiko of uberhaupt seiko maar na verschillende plaatjes te hebben gezien en diverse horlogepraat te hebben gelezen kwam deze voorbij…daar zou ik wel voor kunnen vallen. SBGM 255 “snowdrop”
12 likes
Nog zo’n topper. Behoorlijk zeldzaam wel denk ik ![]()
Ja klopt helaas. De blauwe small seconds is redelijk te vinden voor hele hoge prijzen, maar de Up/Down versie… super schaars en voor nog extremere prijzen.
1 like
Potverdikke, dat is een knap ding. Strak, clean, en een volledig vullend binnenwerk. ![]()
Durf ik de prijs opzoeken? ![]()
3 likes
![]()
Ten noorden van 20k als ik het goed zag… ![]()
![]()
![]()
snoepje!
2 likes










