Heel gaaf!
1 like
Going to Miami Kristof
![]()
1 like
You’re welcome. Gelukkig een unicorn Kristof ![]()
Voor mij deze vandaag.
En de rest van dit jaar natuurlijk ook dikke prima.
15 likes
Oeh, die is lekker! ![]()
Hoe wist je dat?!
![]()
2 likes
Met al dat achthoekig geweld zou een mens soms vergeten dat AP ook een pak echt coole dingen uitgebracht heeft. ![]()
2 likes
Geen probleem en geniet ervan!
1 like
Mijn mening over dit horloge begint langzaam te draaien nu er scherpe foto’s online staan. Ik vind deze wel erg fraai! ![]()
30 likes
Tuurlijk is die mooi. Beetje veel te duur wel.
En dat Zenith logo erop is natuurlijk mooi meegenomen.
1 like














