Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Heel gaaf!

1 like

Bedankt hoor @Anthony :face_with_raised_eyebrow:

24 likes

Going to Miami Kristof :palm_tree: :sunny:

1 like

28 likes

You’re welcome. Gelukkig een unicorn Kristof :wink:

Voor mij deze vandaag.
En de rest van dit jaar natuurlijk ook dikke prima.

15 likes

Waarom niet gewoon eens doen?

14 likes

Oeh, die is lekker! :star_struck:

Hoe wist je dat?! :grin: :wink:

2 likes

22 likes

11 likes

Met al dat achthoekig geweld zou een mens soms vergeten dat AP ook een pak echt coole dingen uitgebracht heeft. :heart_eyes:

2 likes


@Canter was me net voor

10 likes

Sorry man!

15 likes

Geen probleem en geniet ervan!

1 like

Mijn mening over dit horloge begint langzaam te draaien nu er scherpe foto’s online staan. Ik vind deze wel erg fraai! :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes


Shunbun

15 likes

Tuurlijk is die mooi. Beetje veel te duur wel.
En dat Zenith logo erop is natuurlijk mooi meegenomen.

1 like

Deze voor een dag


24 likes

Deze graag…:smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Wel echt leuk hoor :ok_hand:t3:

https://www.longines.com/de/p/watch-hydroconquest-l3-788-4-09-9

22 likes

21 likes