Drie maal is scheepsrecht.
Kopen die handel ![]()
Ja ik neig er wel naar! Prachtig horloge! ![]()
![]()
Tot je ergens in Vietnam gevangen genomen wordt.
Dan is dat koordje wel handig hoor.
Doe deze maar een dagje. Of toch deze?
Graag wel een zonnetje erbij.
Om de een of andere reden voel ik mij op het moment emotioneel erg geïnvesteerd in plastic horloges, wie er wel of niet een koopt, of dat dan wel echte liefhebbers zijn, en of ze hem misschien zelfs met winst doorverkopen. Sommigen schijnen er wel 5 of zelfs 10 euro per uur wachttijd op te verdienen. Ernstige twijfel aan mijn levenskeuzes. ![]()
Investeer nooit met emotie, zeker niet in plastic ![]()
Goed advies, dat ik helaas zelf nog niet ter harte genomen heb. Vergt zelfbeheersing.
En je kan de bracelet wisselen
win win
Is dit de nieuwe 37 mm?
OT: Had gehoopt volgende maand knopen door te hakken. Komt die pas bij de reguliere ad’s rond oktober isch…
Dus doe me deze maar weer:
![]()














