Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Heerlijke, zomerse kleur blauw.

10 likes

Leuk voor een keer:

… maar uiteindelijk wil je een shunbun

19 likes

Dat moet je me toch een keer leren! Wat heb je nu liggen, de Breitling, de Ebel en de Omega zoemer? Dat is ook wel een prettig setje!

1 like

Deze voor een dagje:

18 likes

Plus deze:

Het is helaas meer geluk dan wijsheid. :sweat_smile:

10 likes

Deze groene was tof geweest vandaag!

7 likes

5 likes

Liever aan een koordje, maar ouderwets op de pols zou ik deze ook wel een dagje lusten.

17 likes

16 likes

12 likes

Moet kunnen. Ze gaan nu vast ook een lanyard adapter voor de echte RO maken.

1 like

Precies. En anders improviseren we wel iets met een paar paperclips. :+1:

1 like

5 likes



19 likes


Meeste foto’s post ik maar eenmalig, maar deze :heart_eyes:

16 likes

Wanneer komt het maatje kleiner nou eindelijk

Zucht

9 likes

Deze had ik graag willen dragen, kon ik het maar vinden

9 likes

Ik wist niet dat deze er met witte dial was, maar sinds ik gister de incoming van @Rutg3r zag, wil ik hem ook! :sweat_smile:

13 likes

Leuk!

@bartholomew gaf me aan dat per 21 mei de prijzen omhoog gaan dus dat kan je meenemen in je afweging

2 likes