Heerlijke, zomerse kleur blauw.
10 likes
Dat moet je me toch een keer leren! Wat heb je nu liggen, de Breitling, de Ebel en de Omega zoemer? Dat is ook wel een prettig setje!
1 like
Moet kunnen. Ze gaan nu vast ook een lanyard adapter voor de echte RO maken.
1 like
Precies. En anders improviseren we wel iets met een paar paperclips. ![]()
1 like
Wanneer komt het maatje kleiner nou eindelijk
Zucht
Ik wist niet dat deze er met witte dial was, maar sinds ik gister de incoming van @Rutg3r zag, wil ik hem ook! ![]()
13 likes
Leuk!
@bartholomew gaf me aan dat per 21 mei de prijzen omhoog gaan dus dat kan je meenemen in je afweging
2 likes
















