Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

De nieuwe Astron…

11 likes

image

3 likes

13 likes

Nieuwe release van Arcange

13 likes

Ohhhw ohwww, a hidden gem from Hamilton.

Dat heeft lang geduurd voordat ik die ontdekte :woozy_face:


13 likes

Ik durf niet te kijken naar wat deze moet gaan kosten, maar lekker vind ik hem wel. :ok_hand:

28 likes

Deze zit in mijn hoofd momenteel… kan hem maar moeilijk vergeten… k*thobby! :laughing::laughing:

16 likes

Volgens mij zit ik momenteel in de duikertjes. Als is het met dit weer in ons kikkerlandje meer duiken in een plas momenteel.
Afijn, de Oris Divers 65 had wel gekund vandaag.

7 likes

799 euro. Kneitergoeie deal, lijkt me.

14 likes

Hoe lang denk je dat je die houdt?

3 likes

Simpel: ik koop 'm niet. :smile:

6 likes

Wijs. Het is wel een leuk ding maar een beetje druk.

1 like

Ja, dat drukke vind ik zelf juist wel aardig, maar ik denk niet dat hij erg vaak aan bod zou komen.

Misschien dat een Sinn 103 dan een beter idee is.

Of ach, waarom ook eigenlijk geen Type XX… :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Zit jij hier ook al niet stiekem een jaar of 2 omheen te draaien? Beter dan die Wolbrook iig. Druk is ok, beetje de makke van een vliegeniers chrono. Maar inconsistentie met wijzers en fonts vind ik minder.

Die Sinn is trouwens ook weer prachtig. Maar wellicht is het gewoon tijd voor die Type XX?

1 like

8 likes

Je kunt ook eerst deze proberen


Heeft @GMTplus1 ervaring mee, toch?

6 likes

Daar is het natuurlijk nooit geen tijd voor, maar ik heb momenteel eigenlijk bar weinig horlogeplannen. De hobby staat op een laag pitje. Sommigen noemen het Rust.

Nou ja, mocht er ineens 10k in de weg gaan liggen, dan heb ik wel een ideetje.

23 likes

Nochthana een leuk snoepje.

1 like

Idem :face_with_peeking_eye:

In het hypothetische geval van 10k, en een pols die dat horloge kan hebben dus.

9 likes

Ja, blijf weg van MT, het is een oud opgewarmd lijk van een merk…

1 like