De nieuwe Astron…

Volgens mij zit ik momenteel in de duikertjes. Als is het met dit weer in ons kikkerlandje meer duiken in een plas momenteel.
Afijn, de Oris Divers 65 had wel gekund vandaag.
Hoe lang denk je dat je die houdt?
Simpel: ik koop 'm niet. ![]()
Wijs. Het is wel een leuk ding maar een beetje druk.
Ja, dat drukke vind ik zelf juist wel aardig, maar ik denk niet dat hij erg vaak aan bod zou komen.
Misschien dat een Sinn 103 dan een beter idee is.
Of ach, waarom ook eigenlijk geen Type XX… ![]()
Zit jij hier ook al niet stiekem een jaar of 2 omheen te draaien? Beter dan die Wolbrook iig. Druk is ok, beetje de makke van een vliegeniers chrono. Maar inconsistentie met wijzers en fonts vind ik minder.
Die Sinn is trouwens ook weer prachtig. Maar wellicht is het gewoon tijd voor die Type XX?
Daar is het natuurlijk nooit geen tijd voor, maar ik heb momenteel eigenlijk bar weinig horlogeplannen. De hobby staat op een laag pitje. Sommigen noemen het Rust.
Nou ja, mocht er ineens 10k in de weg gaan liggen, dan heb ik wel een ideetje.
Nochthana een leuk snoepje.
Ja, blijf weg van MT, het is een oud opgewarmd lijk van een merk…















