Nee, ik vind de Longines mooier ![]()
Ik doe gewoon even mee ![]()
Heaven can wait, eerst maar eens een Oris
De Photic blijft mij trekken… Er zijn weer subtiele verbeteringen doorgevoerd. Binnenkort verkrijgbaar:
Dit is een mooi ding maar het zou mijn vrouw en mij een ANWB-setje maken. ![]()
Ik heb deze groene Club gepast. Heerlijk maatje (met die kortere lugs nóg beter), mooie groene plaat, heerlijk inhouse caliber, goede afwerking, meer dan redelijke prijs.
Doen ze goed bij Nomos! ![]()
Deze prachtige 60’s Zodiac chrono panda. Legendarisch valjoux 72 uurwerk aan boord, 36mm, prachtige proporties.
![]()
![]()
gewoon ff doorpakken? ![]()
Mooie aanbieding! Ik ben bang dat dit model voor mij net te klein is.
Als ik 50 word doe ik mezelf deze kado
.
Voel mezelf nu nog even te “jong” voor een PP, maar zou hem wel alvast eens willen proberen ![]()
Mooi de blauwe vind ik het mooist ![]()
![]()
![]()
De nieuwe SwatchxAP Royal Pop, natuurlijk!
Gewoon om de discussie wat aan te wankeren.
Het kan niet snel genoeg 20 jaar later zijn ![]()
Uiteraard. Ik herinner me nog dat hij zijn 2de Mido kocht voor zijn 2de zoon toen hij 16 was.
net 40
20 jaar
16 was
Haha jullie zijn echt vrienden ![]()
Scherpe aanbieding ![]()