Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Nee, ik vind de Longines mooier :smiley:

Ik doe gewoon even mee :sunglasses:

17 likes

Heaven can wait, eerst maar eens een Oris

14 likes

De Photic blijft mij trekken… Er zijn weer subtiele verbeteringen doorgevoerd. Binnenkort verkrijgbaar:

4 likes

10 likes

14 likes

Dit is een mooi ding maar het zou mijn vrouw en mij een ANWB-setje maken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb deze groene Club gepast. Heerlijk maatje (met die kortere lugs nóg beter), mooie groene plaat, heerlijk inhouse caliber, goede afwerking, meer dan redelijke prijs.

Doen ze goed bij Nomos! :ok_hand:

1 like

Deze prachtige 60’s Zodiac chrono panda. Legendarisch valjoux 72 uurwerk aan boord, 36mm, prachtige proporties.

:face_exhaling::face_exhaling:


24 likes

gewoon ff doorpakken? :wink:

4 likes

Mooie aanbieding! Ik ben bang dat dit model voor mij net te klein is.

Als ik 50 word doe ik mezelf deze kado :pray:t3:.

Voel mezelf nu nog even te “jong” voor een PP, maar zou hem wel alvast eens willen proberen :innocent:

12 likes

Mooi de blauwe vind ik het mooist :ok_hand:t3::+1:t3::pray:t3:

1 like

De nieuwe SwatchxAP Royal Pop, natuurlijk!

Gewoon om de discussie wat aan te wankeren.

1 like

Ja. Doe maar.

18 likes

Het kan niet snel genoeg 20 jaar later zijn :star_struck:

3 likes

Nee joh, dan is @Lunette net 40 :clinking_glasses:

5 likes

Uiteraard. Ik herinner me nog dat hij zijn 2de Mido kocht voor zijn 2de zoon toen hij 16 was.

4 likes

net 40

20 jaar

16 was

Haha jullie zijn echt vrienden :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Scherpe aanbieding :thinking:

1 like

Deze! Maar ik was net te laat :smiling_face_with_tear:

8 likes