Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Kort gezocht, en kwam dit tegen:

Geen idee hoe oud deze advertentie is. Prijs was 100.000,- us dollars. Out of stock inmiddels.

1 like

Wel beschikbaar? Daar had je geen geld op verloren, zo schat ik in✌🏻

1 like

Kan mij het heel eerlijk gezegd niet goed meer herinneren. Ik haakte iig bij de prijs al af. :innocent:

Maar wat een geweldig ding.

1 like

12 likes


Of toch deze

3 likes

20 likes

Hoe vet zeg :sweat_smile:

1 like

Aan het voortborduren op het thema van gisteren. Helaas stuk voor stuk horloges die voor mij niet haalbaar zijn, maar gelukkig hebben we dit topic😁

1 like

Heel tof. Prijzig maar tof

00088 niet de 86 :slightly_smiling_face:

4 likes

Deze;

Maar gaat voor vandaag helaas niet lukken, morgen ook niet, volgende week ook lastig, volgend jaar dan……nee ook niet. Wanneer dan wel? Met een beetje geluk over een jaar of 15……pffff.

4 likes

9 likes

7 dagen reserve (links) waarna als de laatste 24 uur van die 7 dagen is ingegaan de rechter wijzer gaat aftellen van 24 naar 0. Best cool gedaan.

4 likes

18 likes


Deze! Een keer gepast van vrienden en denk dat het zaadje is geplant.

8 likes

16 likes

Blijft me intrigeren

13 likes

Ik denk dat deze op leer heel goed uitkomt. Ik blijf ook enthousiast over dit model haha

1 like

Dat is heel mooi

1 like

10 likes