Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Vanwege de kastvorm? Ik zou deze kiezen, scheelt een paar knaken :dollar:

10 likes

Mijn gedachten. Hoewel ik de prijs snap, vond ik hem te prijzig afgezet tegen een Holthinrichs.

1 like

Deze… maar ik moet nog een kleine twee weken geduld hebben…

19 likes

Ook leuk! Maar toch van een ander caliber imo :slight_smile:
Nuja, misschien is die Barrelhand vooral veel goede marketing hoor, maar het werkt alvast op me :sweat_smile:

1 like

17 likes

Aan het winkelen geweest, zag in m’n ooghoek deze liggen.
Word er wel een beetje hebberig van…


11 likes


5 likes

Doet me hieraan denken :point_down:

17801528926795186547263418837055

2 likes

Ha cool…nu je het zegt :muscle:

5 likes

Heb je ooit eerder een Panerai gehad? Lijkt me echt iets voor jou… jij bent wel van de mooie buitenbeentjes :sunglasses:

Zeker. 2x de 025, 1x de 024, de 106 en één waar ik het model niet meer van weet ik meen de 086.

2 likes

Tof ding :ok_hand::ok_hand:

Doet mij meteen denken aan een project van Seiko. Die wil ik vandaag dragen:

Foto: Fratello.

7 likes

Ja! Een van de gaafste horloges ooit gemaakt imo.

1 like

Heel tof, net wat over ingelezen, ding kostte in 2010 28k USD :no_mouth::sweat_smile::exploding_head:

1 like

Durf geen schatting te maken van de waarde nu🫣

2 likes

Ja, héél gaaf!

1 like

Als ze ooit al op de markt komen…

1 like

Ik heb er een paar jaar geleden eens naar gekeken met het idee 'm ergens op de kop te tikken maar was helaas niet te doen. :blush:

1 like