Vanwege de kastvorm? Ik zou deze kiezen, scheelt een paar knaken ![]()
Mijn gedachten. Hoewel ik de prijs snap, vond ik hem te prijzig afgezet tegen een Holthinrichs.
Ook leuk! Maar toch van een ander caliber imo ![]()
Nuja, misschien is die Barrelhand vooral veel goede marketing hoor, maar het werkt alvast op me ![]()
Doet me hieraan denken ![]()

Ha cool…nu je het zegt ![]()
Heb je ooit eerder een Panerai gehad? Lijkt me echt iets voor jou… jij bent wel van de mooie buitenbeentjes ![]()
Zeker. 2x de 025, 1x de 024, de 106 en één waar ik het model niet meer van weet ik meen de 086.
Tof ding ![]()
![]()
Ja! Een van de gaafste horloges ooit gemaakt imo.
Heel tof, net wat over ingelezen, ding kostte in 2010 28k USD ![]()
![]()
![]()
Durf geen schatting te maken van de waarde nu🫣
Ja, héél gaaf!
Als ze ooit al op de markt komen…
Ik heb er een paar jaar geleden eens naar gekeken met het idee 'm ergens op de kop te tikken maar was helaas niet te doen. ![]()








