Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Serica 7505, deze of de tuxedo variant.

13 likes

Deze aub!

image

23 likes

Voor de zomer :sunny:

17 likes

11 likes

8 likes

16 likes

Extreem vet.

1 like

12 likes


Deze Connie pie pan graag! :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Die zijn wel te vinden, maar dan gaan ze voor ruim boven de 1.000 euro…

4 likes

en Anders?

Comment: snap jou wel. Mooi ding!

2 likes

Niet alleen voor chrono Saturday


Welke kleur vinden jullie het mooist?

9 likes

Zalm.:slightly_smiling_face:

1 like

De nieuwe Formex Aria, wat een beauty…

Eventueel zijn de Teal of grijze wijzerplaat ook prima


8 likes

Ik ken het merk niet zo goed, andere modellen die ik zag waren vaak wat ‘grover?’. Deze is om verschillende redenen wel echt geslaagd!

Titanium, 40mm, super dun, cool design van de dial!

(zelf vind ik dat zo’n model wel 10bar nodig heeft)

1 like


Maar dat duurt nog even qua uitlevering

14 likes

Extreem cool dit


14 likes

Wat is het?

1 like

Barrelhand Monolith, 6 jaar R&D voor de ultieme space-watch, kost om en bij de 10k USD maar dat vind ik het nog wel waard…

2 likes