Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

4 likes


Ik zit nog steeds in de “flieger op leer” modus.
Blijf dit een tijdloos horloge vinden. De misschien wel de best afleesbare in zijn klasse ook. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Een kans

1 like

Ja tof! Maar wil liefst de zwarte omdat mijn OP ook blauw is en het 120 uur PR uurwerk.

1 like

NIce!

1 like

Ervaring met Tita Citizen Bracelets
is goed. Dragen fijn. mooie afwerking.

4 likes

28 likes

Die is inderdaad wel heul erg mooi!


Ze zijn allebei precies niet mijn smaak, dat is de Circula Protrail wel - de mix van deze twee, maar toch zou ik deze Colab weleens willen dragen.

6 likes

Een dagje maar. Zou hem ook erg snel beu zijn gok ik.

16 likes

Ik zou deze bijzondere connie wel willen dragen vandaag. Met zijn massief gouden kast en wijzerplaat. Prachtige proporties van 28 bij 36mm. Denk dat deze voor zijn afmetingen lekker zwaar aanvoelt. :face_exhaling:



15 likes

Deze knapperd.

19 likes

21 likes

Kom maar door

30 likes

wat een beuker zeg

1 like

12 likes

8 likes

Dees maar dan met een originele oyster.

7 likes

Al bijna een jaar zonder seamaster, nu het zomerse weer er is dan mis ik die soms wel…
Dus had geen straf geweest om deze dit weekend nog eens te kunnen dragen. Mss komt die er ooit nog wel eens.

14 likes

Wie zoekt er nog een horloge voor het komende WK? Vandaag en morgen te koop via Reijersen

11 likes