Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

40 likes

Deze zou ik er wel graag bij willen hebben

11 likes

7 likes

20 likes


Zou me wel passen bij deze temperaturen :sunny:

6 likes


Deze had ik vandaag (en de komende tijd) graag gedragen. Besteld in de nacht van woe op do bij glycinestore.eu in Eindhoven, zou er dan vrijdag of zaterdag hebben moeten zijn, maar hangt vandaag nog steeds vast bij Fedex in Duiven Gld. Met een postduif was 'ie er sneller geweest dan met Fedex Priority…

8 likes

Begrijp nog steeds niet hoe daarop de tijd af te lezen. Al heb ik me er ook niet in verdiept.

Dat feestje gezien op reddit waarbij iemand opgemerkt had dat dit specifieke horloge opeens voor rond de 100 dollar te koop stond? Is snel opgemerkt en gesloten maar iedereen die er één besteld had krijgt ze klaarblijkelijk wel aan.

2 likes

Nu wil ik m ook @Sab

Is hier ook een hommage van :joy:

7 likes

20 likes

Foto gejat uit een post van een medelid.

Nog enkele maanden geduld hebben om hopelijk te passen

17 likes

Wat een parel :ok_hand:

1 like

Opvallend detail: de waterdichtheid is officieel niet bedoeld om mee te zwemmen :face_with_peeking_eye:

1 like

Lekker kermis

10 likes

Helaas niet gezien :thinking:

Valt best mee! De uurwijzer zit in de rechter subdial, de secondenwijzer in de linker en de minutenwijzer blijft groot zoals standaard. Dus gewoon even naar die rechter subdial kijken en dan naar je minuten :blush:

2 likes

Certina trekt mij nooit zo, deze vind ik wel gaaf:

10 likes

Een 114270 zou ik weleens willen proberen.

11 likes


Het broertje van deze is onderweg

5 likes

27 likes