Anders & Co aangeschreven dat ze nog een batch doen. Doe dat ook als je interesse hebt zou ik zeggen. Ze zullen kleine oplage’s maken.
2de hands lijntjes uitgooien. Wie weet hoe lang dat gaat duren.
Maar op de korte termijn ga ik denk ik een black onyx stone dial kopen, die is ook gewoon zeer fraai en is de honger naar een viekante/rechthoekige in de collectie gestild.
Ja, ik had nooit gedacht deze TV Achtige leuk te vinden. Maar op de GTG even aangehad en dat stond gewoon gaaf, zeker omdat ze de lugs wat naar beneden hebben laten buigen. Drapeert om de pols.