Ik heb een keer een Tissot bumper gehad maar het uurwerk was zo versleten dat ik het automatisch opwinden niet goed werkend kreeg. Uiteindelijk het ding maar ebay op getrapt. Sindsdien haat ik bumpers dus heb er geen in de collectie. Misschien dat ik me er een keer overheen kan zetten ![]()
3 likes
Ja die snap ik wel. Heel lekker ![]()
Tof ding, hopelijk raak ik snel uitgekeken op de neo-classic california dial… ![]()
1 like
Gaaf ding, vooral de combo met dat bandje.
1 like
Heel mooi inderdaad ![]()
1 like
Hé, ze zijn weer voorradig bij de Swatch store?
1 like
En hoe ga je dat regelen?
1 like












