Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Ik heb een keer een Tissot bumper gehad maar het uurwerk was zo versleten dat ik het automatisch opwinden niet goed werkend kreeg. Uiteindelijk het ding maar ebay op getrapt. Sindsdien haat ik bumpers dus heb er geen in de collectie. Misschien dat ik me er een keer overheen kan zetten :blush:

3 likes

Ja die snap ik wel. Heel lekker :ok_hand:t2:

16 likes

ENORM veel spijt dat ik deze ooit verkocht heb.
Ik zou hem daarom vandaag graag dragen.

9 likes


Wordt aldoor aanlokkelijker

19 likes

12 likes

6 likes

De Citizen Barnacle bevalt me erg goed. Hoe zou de titanium band dragen?

4 likes

Lekker zomers

13 likes

Tof ding, hopelijk raak ik snel uitgekeken op de neo-classic california dial… :grin:

1 like

Laten we niet om de hete brei draaien, ik moet dit hebben. Uitverkocht of niet.

20 likes

4 likes


Gewoon om te proberen.

6 likes

Gaaf ding, vooral de combo met dat bandje.

1 like

Heel mooi inderdaad :star_struck:

1 like


Begin ik toch weer naar een Speedtimer te kijken dankzij Roomtu :grin:

9 likes

5 likes

5 likes

Hé, ze zijn weer voorradig bij de Swatch store?

1 like

En hoe ga je dat regelen?

1 like