Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII


Deze 6119G!

Is deze aan de grote kant voor een dresswatch? Ja
Heeft Goedie al genoeg echte dresswatches? Ja
Zou dit een perfect horloge zijn voor naar werk? Ja
Past hij perfect naast m’n Royal Oak met witte plaat? Ja
Ga ik deze, met een beetje geluk, vanavond ophalen? JA!

40 likes

Ja!! :clap:t3::clap:t3:

Hooola. Dan krijgen we toch wat closeup fotootjes toch hé?

Prachtig horloge. Doodzonde dat die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te groot zou zijn voor mijn polsen, dus blijft het bij kwijlen vanop de zijlijn. :smile:

1 like

Dat zal dan vast snel volgen!
Heel eerlijk: voor mijn pols is hij ook aan de grote kant ALS je hem als dresswatch ziet.
Echter, de l2l is korter dan van mijn submariner en ik wil hem vooral als dagelijks horloge gaan gebruiken. De plaat maakt hem wat mij betreft stoer genoeg.

4 likes

Hoe groot (omtrek, breedte) is je pols? Dan kunnen we dat meteen inschatten op basis van fotos :innocent:

(Ik zit op een 16.5 à 17cm omtrek, dus ik vrees ervoor)

Ik heb een gelijkende pols.
Door het aanpassen van mijn levensstijl ben ik veel afgevallen. Mijn pols was 18,5cm en nu dus een stukje dunner.

2 likes

IMG_3877

Helemaal mee eens. De rosé gouden met witte dial is daardoor echt te groot als dresser in mijn ogen, maar deze witgouden met donkere dial is gewoon een stoere daily (en een strap monster). Precies wat je zegt, het hangt er gewoon vanaf hoe je tegen een horloge aankijkt. Ik ben benieuwd naar je fotos en alvast gefeliciteerd!

2 likes

Schitterend horloge :sunglasses:

Deze maar dan in de nieuwe 39mm variant. Lekker voor de zomer :sunglasses:

7 likes

Dan wordt het dus deze :wink:

10 likes

Een gele? Is die echt? Dat vind ik wel heel tof!

2 likes

Nee, vind de afmetingen wel top maar de kleur

image

2 likes

Ja mooi hoor. Spetteren met die chrono!

1 like

Jaaaa pohhh. Dit is hem wel hoor! Vond de oude altijd te dik.
Maar deze… L to L 47mm dikte 13.1 :clap::clap::clap: proporties lijken top!

8 likes

Voor een automaat? Mooi.

2 likes

Yes! Dat word gezegd. Dat maakt hem mijns inziens met zijn 6200 euro concurerend geprijsd ten opzichte van de speedy en iwc pilot chrono.

4 likes

8 likes

Zeer fraai. En pushers kunnen in lock.

2 likes

:star_struck:

16 likes