Is deze aan de grote kant voor een dresswatch? Ja
Heeft Goedie al genoeg echte dresswatches? Ja
Zou dit een perfect horloge zijn voor naar werk? Ja
Past hij perfect naast m’n Royal Oak met witte plaat? Ja
Ga ik deze, met een beetje geluk, vanavond ophalen? JA!
Hooola. Dan krijgen we toch wat closeup fotootjes toch hé?
Prachtig horloge. Doodzonde dat die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te groot zou zijn voor mijn polsen, dus blijft het bij kwijlen vanop de zijlijn.
Dat zal dan vast snel volgen!
Heel eerlijk: voor mijn pols is hij ook aan de grote kant ALS je hem als dresswatch ziet.
Echter, de l2l is korter dan van mijn submariner en ik wil hem vooral als dagelijks horloge gaan gebruiken. De plaat maakt hem wat mij betreft stoer genoeg.
Helemaal mee eens. De rosé gouden met witte dial is daardoor echt te groot als dresser in mijn ogen, maar deze witgouden met donkere dial is gewoon een stoere daily (en een strap monster). Precies wat je zegt, het hangt er gewoon vanaf hoe je tegen een horloge aankijkt. Ik ben benieuwd naar je fotos en alvast gefeliciteerd!