Ja johh! En wat is het risico als je het probeert… ben je zo weer kwijt! Ik lust hem wel hoor!
Ja, man! Lekker!
Ultieme zomerknaller en goede maten en verhoudingen! ![]()
Doen! Hawai shirtje erbij en na de zomer zie je wel.
Moet je hem wel deze zomer nog kunnen krijgen… miss is een yellow snow foto meer realistisch. ![]()
Ik morgen ook wel ![]()
Nou … ![]()
Ik heb de catalogus binnen en misschien maak ik vd zomer wel n tripje naar de Sinn fabriek ![]()
Ja een grote verbetering toch wel. Helemaal de bracelet heeft nu meer uniforme center links.
Enamel en gouden dials en ook in 36mm.
En niet te vergeten: ook een 36mm!
Ja best coole release. Maar die prijzen… rond de €24.000. Dat zijn bijna Royal Oak prijzen.
24K voor een GP? ![]()
Waarvan nog hoeveel overschiet 30 seconden nadat je er de dealer mee buitenloopt? ![]()
Geweldig mooi deze uitgave. All singing, all dancing mooi, chic sportief, puik uurwerk…![]()
Dus een AP is een poor mans GP.
Zeker. Er is iets inherent goed aan de vulling en ruimte op die dial. Goed gedaan Frederique eehhh JLC.
Behalve waterdichtheid helaas… al zou ik met 100 mtr ook tevreden zijn…








