Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

10 likes

Zou ik het durven :thinking:

14 likes

Ja johh! En wat is het risico als je het probeert… ben je zo weer kwijt! Ik lust hem wel hoor!

3 likes

Ja, man! Lekker! :sunglasses: Ultieme zomerknaller en goede maten en verhoudingen! :+1:

1 like

Doen! Hawai shirtje erbij en na de zomer zie je wel.

3 likes

Deze Bauhaus gigant

5 likes

Moet je hem wel deze zomer nog kunnen krijgen… miss is een yellow snow foto meer realistisch. :joy:

2 likes

Ik morgen ook wel :smiling_face_with_three_hearts:

Nou … :heavy_check_mark::smiling_face_with_three_hearts: Ik heb de catalogus binnen en misschien maak ik vd zomer wel n tripje naar de Sinn fabriek :innocent:

1 like

Nieuwe Laureato 50.
39mm, nodate, prachtig uurwerk…:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:


20 likes

Ja een grote verbetering toch wel. Helemaal de bracelet heeft nu meer uniforme center links.

Enamel en gouden dials en ook in 36mm.

6 likes

En niet te vergeten: ook een 36mm!

1 like

Ja best coole release. Maar die prijzen… rond de €24.000. Dat zijn bijna Royal Oak prijzen.

2 likes

24K voor een GP? :flushed:

Waarvan nog hoeveel overschiet 30 seconden nadat je er de dealer mee buitenloopt? :face_holding_back_tears:

1 like

Geweldig mooi deze uitgave. All singing, all dancing mooi, chic sportief, puik uurwerk…:heart_eyes:

Ja dat zet de JLC Chronometre release wel in een nog positiever daglicht.

€14,600 en €17.500

12 likes

Dus een AP is een poor mans GP.

1 like

Uiteindelijk wil je van die twee toch gewoon de derde.

Ik alvast wel. :drooling_face:

14 likes

Zeker. Er is iets inherent goed aan de vulling en ruimte op die dial. Goed gedaan Frederique eehhh JLC.

1 like

Behalve waterdichtheid helaas… al zou ik met 100 mtr ook tevreden zijn…