Hahaha ja dat zeker! En ik denk dat die over een paar jaar voor dezelfde prijs preowned is te vinden als de nieuwprijs van deze Laureato 39 ![]()
Mij persoonlijk maakt 50m in plaats van 100m niet uit voor een horloge waar ik niet bij de buurt van water ga komen. Maar ik snap dat voor die prijzen het wel iets is dat je mag verwachten ja. Maar vertel dat ook maar meteen aan Patek, AP, etc. ze doen allemaal maar 50m ![]()
Gaaf hoor! Is dit een 37mm?
Het verschilt wel dat 50m bij sommige merken gewoon prima om te zwemmen en bij andere merken niet.
Klopt ja, 37mm 15450.
Ja precies. Mooi he, standaarden die iedereen anders gebruikt en interpreteert.
Vacheron Constantin niet… 150mtr voor de Overseas, IWC 100mtr voor de Ingenieur, Atelier Wen 100mtr waterdicht en net zo dun (oude model)…
Geldt dit voor JLC?
Mag verwachten dat met 1000h QC en wat ze op de site hebben staan over WR, dat dat geldt voor elk horloge. Als ze voor 30m of 50m een uitzondering maken lijkt me dat ze dat zouden vermelden, misschien dan te halen uit de user manual:
ABOUT WATER-RESISTANT WATCHES
Jaeger‑LeCoultre water-resistant watches may be identified by the symbol engraved on the back. Their water resistance is guaranteed for two years from the date of purchase, provided that the glass, the bezel, the back, the middle part and the crown have not been damaged. It is nevertheless essential to have the water resistance of your watch checked at least once every two years, and in any event, prior to any period of intensive use, either by an authorized Jaeger‑LeCoultre retailer or by a Jaeger‑LeCoultre Boutique or authorized Jaeger‑LeCoultre service center (for further information please see your user manual).
Eens wil ik zo rijk zijn dat ik met een horloge van 10k+ gewoon de zanderige plomp of het corrosieve zwembad in duik
Ik ken een kerel die met een volgouden Daytona van toch een hele slok boven de 50K, even een openluchtfestival deed in shorts en tshirt. En ja, het was een échte echte. ![]()
The best kind of crazy ![]()
Dat is echt bruut
Te duur en te groot. Toch doet Timex leuke dingen