Pff…zo mooi dit.
Een van deze wil ik over een paar jaar dragen, mag dat ook? Vooral de panda lijkt mij een no-brainer in 39mm.
C’est chic sportif niet ordinair ![]()
![]()
![]()
Soort horloge-equivalent van panterprint. Maar dat is oké. Hoe is het eigenlijk met @HanDavinci?
Wat is de toegevoegde waarde van het tourbillon gebeuren als er geen secondewijzer op zit, extra nauwkeurigheid ? ![]()
Hogere Daffie Acceptance Factor ![]()
Dat mag wat kosten dan ![]()
Maar nee geen idee. Gaaf om te zien lijkt mij…lekker levendig. ![]()
Wat een beest
zal wel een serieuze dikkerd zijn waarschijnlijk… Zo’n tourbillon-bol steek je niet ff in 12mm ![]()
Haha nee
Formaat knikker denk ik zo ![]()
Kan je niet wat opofferen voor een gouden Staudt? ![]()
Alles opofferen ![]()
Ik ging het eens opzoeken maar de sub-site van dit model op de site van JLC is kapot. Best wel knullig. Moet je maar eens een miljardair zijn die zeven cijfers stuk te slaan heeft op een horloge, krijg je een idioot hostinglogo te zien. ![]()
Ah, maar elders dus:
Measuring 43mm in diameter by 14.1mm thick, the case of the Jaeger-LeCoultre Master Hybris Artistica Calibre 184 is constructed from 80 separate components
14.1 (!!) millimeter. En daar zit zowat alles in wat je kan bedenken. Geschift.
Waarschijnlijk zijn je cookies niet ziekelijk genoeg.
Ah, mooi, die werkt wel. Ik kwam op deze:
https://hybrismechanicacalibre184.jaeger-lecoultre.com/
En die is kaputt.
Ah ff kijken…hopelijk kan ik met Klarna termijnen betalen ![]()
Een kunststukje idd. ![]()
Dat valt eigenlijk nog mee dan, voor zo’n meesterwerk.




