Als ‘ie’ komende maand bij mij valt…dan weet ik het wel. ![]()
![]()
Waanzinnig. Heb de filmpjes gezien en de cillinders die verspringen per uit is giggle materiaal in optima forma. Bravo Tag Heuer.
![]()
Heb m’n makelaar al gebeld. Huis komt binnenkort in de verkoop en wij trekken, met ons gezinnetje in het schuurtje, hier achter in de tuin. Het wordt toch zomer. Dus voorlopig zitten we goed, daar. Erg veel zin in m’n nieuwe Monaco Speed 12!
Alleen nog even dit idee met m’n vrouw bespreken. Maar die staat er vast ook helemaal achter! ![]()
![]()
Ja je moet toch een keer een 12 cilinder gehad hebben ![]()
![]()
Wel leuk ding. Ludovic Ballouard x Jacob&Co achtig.
Ja! Ik kon er niet opkomen maar inderdaad, dat is helemaal in zijn straatje.
Hele toffe meneer ook als je ermee aan het babbelen raakt ![]()
Vandaag voor het eerst eens een Tudor Pelagos 39 bekeken en dat viel me eigenlijk wel heel goed mee…
Geef me die maar eens dus voor een dagje ![]()
Zou ik mijn FXD MN ervoor inruilen? Even laten bezinken ![]()














