Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Als ‘ie’ komende maand bij mij valt…dan weet ik het wel. :man_shrugging::sunglasses:

Deze zou ik wel willen proberen:

4 likes


Doe mij deze maar voor als ik me chique voel

12 likes

14 likes

:heart_eyes:

9 likes

Waanzinnig. Heb de filmpjes gezien en de cillinders die verspringen per uit is giggle materiaal in optima forma. Bravo Tag Heuer.

Holy crap. Ik hoor de euros in @TagEd s spaarvarken het uitschreeuwen tot hier.

3 likes

:sweat_smile:

1 like

Heb m’n makelaar al gebeld. Huis komt binnenkort in de verkoop en wij trekken, met ons gezinnetje in het schuurtje, hier achter in de tuin. Het wordt toch zomer. Dus voorlopig zitten we goed, daar. Erg veel zin in m’n nieuwe Monaco Speed 12!

Alleen nog even dit idee met m’n vrouw bespreken. Maar die staat er vast ook helemaal achter! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

:joy:

1 like

Ja je moet toch een keer een 12 cilinder gehad hebben :muscle::facepunch:

1 like

Blauwe zaterdag…

10 likes

Wel leuk ding. Ludovic Ballouard x Jacob&Co achtig.

13 likes

Gewoon omdat ik het heel cool vind dat Blancpain dit durft uit te brengen.

7 likes

38mm

7 likes

Ja! Ik kon er niet opkomen maar inderdaad, dat is helemaal in zijn straatje.

Hele toffe meneer ook als je ermee aan het babbelen raakt :ok_hand:

13 likes

Vandaag voor het eerst eens een Tudor Pelagos 39 bekeken en dat viel me eigenlijk wel heel goed mee…

Geef me die maar eens dus voor een dagje :blush:

Zou ik mijn FXD MN ervoor inruilen? Even laten bezinken :thinking:

13 likes



17 likes