Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Ik dacht eerst hé een Speedmaster 1957 zonder bezel, maar het dateert zelfs voor de Omega lees ik net. En dan was er recent ook een Massena Lab friends and family versie.

Ik dacht eerst een zwarte, maar ik denk dat deze band er mooi aan zou staan.

Verder sowieso mooi uitvoering van de Glassbox!

5 likes

Ja klopt, deze was er in 1954. Anders dan veel boeken en internetbronnen doen geloven heb ik een hoop horloges gevonden die ook al voor de Speedmaster lire lugs hadden. En zelfs voor de Polerouter… Ik vind dat soort materie interessant.

Met wat fantasie:
Dus als je bijvoorbeeld de kast van een Lanco uit 1952 pakt én een Rodania Geometer uurwerk met wijzerplaat uit dat 54, dan zou je in theorie een Speedmaster-achtig ding kunnen maken. Alleen de bezel nog.

De Lanco heb ik al… :upside_down_face:

7 likes

23 likes

Humpffff, kan ik die morgen, als jij er klaar mee bent?

1 like

Tuurlijk. Wat heb je voor mij dan :slight_smile: ?

Oef wat een prachtstuk!

28 likes

Scurfa Diver One Titanium :revolving_hearts:

5 likes

17 likes

10 likes

11 likes


19 likes

Die Mosers zijn cool… zag onlangs op Reddit 1 passeren met die blauwe plaat, dat was prachtig.

1 like

Nereide Titanio

5 likes


10 likes

15 likes

Gedverdemme zeg wat lekker.

1 like

5 likes

Gaat nooit kunnen op mijn pols, maar…

Rauw, bruut en lichtjes geschift.

6 likes