Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

hooguit wat schroefjes los hier of daar

1 like

13 likes

4 likes

14 likes

10 likes





Not bad voor een dikke 500€.

13 likes

4 likes

Heel tof ding. Teal op grey nubuck aub.

Zal wel weer een slok bijkomen aan BTW en invoerrechten vrees ik. :thinking:

6 likes

8 likes

De Royal in 36mm :sunglasses:

13 likes

Ik heb lange tijd boven de koop knop gezweefd

Doen en onder de palmbomen gaan liggen met dat ding.

1 like

Is toch iets niet helemaal goed gegaan, daar. :wink:
Had er natuurlijk zo uit moeten zien… :innocent: :sunglasses:

8 likes

Ach ja, met de leeftijd zakken sommige dingen wat uit…

Gewoon om een keer te proberen maar vind ze niet super mooi

Een Richard Mille

Horloge

2 likes

Ik vind deze eigenlijk wel heel mooi.
Alleen jammer dat het weer zo’n microbrand is die Rolex probeert te imiteren.

Don’t feed the troll, people.

10 likes

Eensch… Was wel benieuwd naar die aparte pushers. En 39mm lijkt mij wel een prima maatje.

1 like

Hoezo? Dit is toch ook gewoon zo? :crazy_face:

1 like

Daar heb je alleen last van als je een heeeel kleine kabouter in je broekje hebt.

1 like

27 likes