hooguit wat schroefjes los hier of daar
1 like
Heel tof ding. Teal op grey nubuck aub.
Zal wel weer een slok bijkomen aan BTW en invoerrechten vrees ik. ![]()
6 likes
Ik heb lange tijd boven de koop knop gezweefd
Doen en onder de palmbomen gaan liggen met dat ding.
1 like
Ach ja, met de leeftijd zakken sommige dingen wat uit…
Gewoon om een keer te proberen maar vind ze niet super mooi
Een Richard Mille

2 likes
Ik vind deze eigenlijk wel heel mooi.
Alleen jammer dat het weer zo’n microbrand is die Rolex probeert te imiteren.
Don’t feed the troll, people.
10 likes
Eensch… Was wel benieuwd naar die aparte pushers. En 39mm lijkt mij wel een prima maatje.
1 like
Hoezo? Dit is toch ook gewoon zo? ![]()
1 like
Daar heb je alleen last van als je een heeeel kleine kabouter in je broekje hebt.
1 like











