Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

10 likes

2 likes


5 likes

:face_exhaling::face_exhaling:

8 likes


9 likes

Is dat een bestaand horloge? :flushed:

Het is zo ongelofelijk kitsch, maar… Camo doen met wit en geel goud, hoe kom je erop. Prachtig. :rofl:

2 likes


7 likes

10 likes

Aan iemand anders de eer om hem goed te zetten.

16 likes

“Because we can.”

Heerlijk toch?

Yes, 34mm ‘chroma gold’ Royal Oak.
Het is extreem kitsch, maar ook heel cool omdat het zo anders is en de maat bescheiden. Het is bedoeld voor vrouwen, maar ik zou die kleine maat juist graag dragen in zo’n opvallende configuratie

2 likes

Dat was toch wel een mooie editie :sunglasses:

8 likes

Wat een geweldige innovatie!

8 likes

Heel mooi!

1 like

Welke? :thinking:

2 likes

Witgoud met een beetje bling vandaag :innocent:

6 likes

Tof ding.

Hodinkee is wel een beetje lachwekkend:

Zouden ze echt geloven dat de prijzen een rechtstreeks verband met de kosten hebben? Laat staan dat die paar gram zirkoniumoxide dan het verschil zou maken?

Best apart, dit soort naïviteit.

3 likes

ook een leuk ding

7 likes

Tja, soort sponsored content… je moet je banden met de industrie wel goed houden natuurlijk :slightly_smiling_face:

1 like