Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Zal ook wel een geval “hee ChatGPT, kak eens snel iets bijeen over dat ding” zijn. Zo dom kan ik me niet voorstellen dat een effectieve editor zou zijn.

Alhoewel. Belgische kranten… hmja.

1 like

6 likes

Ik zat met lichte beduusdheid te kijken naar die poché - mollet - dur - coqué tot mij “Eggmaster II” opviel.

Heerlijk :rofl: beetje idioot op een plaat die verder volledig Frans is, maar maître d’œuf zou slecht voor de verkoop zijn.

Lachen wel.

2 likes

Ik ben nog op zoek naar iets kleurrijks en de Nomos club worldtimer white is 6 maand levertijd. Geef me deze maar vandaag dan! :sunglasses:


10 likes

13 likes

18 likes

Dat is een hele mooie! Duidelijk Breguet inspiratie maar op een goeie manier. Parmigiani heeft er dan ook veel voor gewerkt dacht ik, dus dat is niet zo onlogisch :ok_hand:

2 likes

I’m always late to the party

11 likes

2 weekjes geduld nog.

18 likes

15 likes

7 likes


Rolepine :wink:

7 likes

2 likes

Cartier: goed voor een “wat de fuck”, elke keer weer. Heerlijk. :rofl:

2 likes

Cartier heeft veel absurde ontwerpen gemaakt. Vaak helemaal vol met diamanten. Het is jammer dat die zo zeldzaam (en vanwege de diamanten minder geliefd) zijn dat je ze nooit ziet, behalve in veilingcatalogi.

2 likes

Zijn behoorlijk verschillend
Dus gewoon beide kopen :grinning:

@TagEd Check :thinking::grinning:

Ja, de diamanten maken het ook meteen een pak minder aantrekkelijk om het als man te dragen, gok ik. :smiling_face_with_tear:

1 like

Yes! Na de Evergraph, weer een spectaculaire release! Ze zitten niet stil, bij TAG Heuer!

【F】 TAG Heuer Goes Full Throttle With The Monaco Speed 12

3 likes

Verdeelde meningen, maar ik vind hem wel tof!
(mooie foto uit het Tudor topic)

6 likes