Zal ook wel een geval “hee ChatGPT, kak eens snel iets bijeen over dat ding” zijn. Zo dom kan ik me niet voorstellen dat een effectieve editor zou zijn.
Alhoewel. Belgische kranten… hmja.
Zal ook wel een geval “hee ChatGPT, kak eens snel iets bijeen over dat ding” zijn. Zo dom kan ik me niet voorstellen dat een effectieve editor zou zijn.
Alhoewel. Belgische kranten… hmja.
Ik zat met lichte beduusdheid te kijken naar die poché - mollet - dur - coqué tot mij “Eggmaster II” opviel.
Heerlijk
beetje idioot op een plaat die verder volledig Frans is, maar maître d’œuf zou slecht voor de verkoop zijn.
Lachen wel.
Ik ben nog op zoek naar iets kleurrijks en de Nomos club worldtimer white is 6 maand levertijd. Geef me deze maar vandaag dan! ![]()
Dat is een hele mooie! Duidelijk Breguet inspiratie maar op een goeie manier. Parmigiani heeft er dan ook veel voor gewerkt dacht ik, dus dat is niet zo onlogisch ![]()
Cartier: goed voor een “wat de fuck”, elke keer weer. Heerlijk. ![]()
Cartier heeft veel absurde ontwerpen gemaakt. Vaak helemaal vol met diamanten. Het is jammer dat die zo zeldzaam (en vanwege de diamanten minder geliefd) zijn dat je ze nooit ziet, behalve in veilingcatalogi.
Zijn behoorlijk verschillend
Dus gewoon beide kopen ![]()
Ja, de diamanten maken het ook meteen een pak minder aantrekkelijk om het als man te dragen, gok ik. ![]()
Yes! Na de Evergraph, weer een spectaculaire release! Ze zitten niet stil, bij TAG Heuer!