Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

16 likes

Ik kan die vandaag om doen als ik naar boven loop, alleen niet op die OEM stalen band door het ontbreken van taper en 'n forse sluiting heb ik die in de doos liggen.

1 like

Mooi ding is het! Maar goed om te weten over de OEM band, dat is wel een beetje jammer :frowning:

1 like


4 likes

De nieuwe Polaris 40mm kwam plots weer langs hier tijdens het scrollen… die zou ik wel eens willen proberen! :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik zou het wel leuk vinden als ze eens een beetje wat met kleur gaan doen bij dit model.
Op een duiker vind ik dat best kunnen.

2 likes

Dat zou nog eens wat zijn! De maat zit alleszins al goed nu. Ik vrees alleen dat dat niet echt “the JLC way” is :thinking:

1 like

Jij wilt deze in 40mm en zonder datum

8 likes

Eens, maar deze vind ik ook niet lelijk.

En nog meer kleur zou ik al helemaal toejuichen.

6 likes

Mijn vrouw vindt deze IWC ook mooi :thinking:

16 likes

10 likes

Uw

Heeft smaak :sunglasses:

1 like

Het is bijna vaderdag. Wie weet Arjen :sweat_smile:

1 like
1 like

Blijft bijzonder.
Ik zou deze kopen en nog een paar.

2 likes

Andersom is de berekening in m’n hoofd nog absurder. Als je 10 miljoen netto per jaar verdient, dan duurt het nog 100.000 jaar voor je op zijn niveau zit.

4 likes

Geld is ook niet alles en zeker niet zoveel.
Denk ik…??

1 like

24 likes

Heerlijk toch, die artificiële “intelligentie”. Een gemiddelde mensenlevensduur van 250 jaar. :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ha, gesproken als een typisch persoon die nog moet werken voor z’n geld.

2 likes