Ik kan die vandaag om doen als ik naar boven loop, alleen niet op die OEM stalen band door het ontbreken van taper en 'n forse sluiting heb ik die in de doos liggen.
Mooi ding is het! Maar goed om te weten over de OEM band, dat is wel een beetje jammer ![]()
De nieuwe Polaris 40mm kwam plots weer langs hier tijdens het scrollen… die zou ik wel eens willen proberen!
Ik zou het wel leuk vinden als ze eens een beetje wat met kleur gaan doen bij dit model.
Op een duiker vind ik dat best kunnen.
Dat zou nog eens wat zijn! De maat zit alleszins al goed nu. Ik vrees alleen dat dat niet echt “the JLC way” is ![]()
Uw
Heeft smaak ![]()
Het is bijna vaderdag. Wie weet Arjen ![]()
Andersom is de berekening in m’n hoofd nog absurder. Als je 10 miljoen netto per jaar verdient, dan duurt het nog 100.000 jaar voor je op zijn niveau zit.
Geld is ook niet alles en zeker niet zoveel.
Denk ik…??
Heerlijk toch, die artificiële “intelligentie”. Een gemiddelde mensenlevensduur van 250 jaar. ![]()
Ha, gesproken als een typisch persoon die nog moet werken voor z’n geld.








