Ervaring noemen ze dat. ![]()
We moeten onszelf toch wat wijsmaken om verder te willen ploeteren he ![]()
Ontopic: geef me deze maar vandaag!
15 likes
Zeker niet! Maar het is zo enorm veel dat het een beetje “eng” is ![]()
1 like
Hey, en meteen de visie van de overheid toegepast; werken vanaf je geboorte tot sterfdag ![]()
Die is mooi he ![]()
1 like
Poe nou…echt heel gaaf. Ik had het model nog nooit gezien btw.
1 like
Ik heel vaak ![]()
1 like
Jouw Blue Med is mooier
https://goodtimesluxuryco.com/wp-content/smush-webp/2025/06/DSC00805-3-scaled.jpg.webp
1 like
Yum! ![]()
En als je 'm zat bent, mag ie door naar mij! ![]()
1 like















