Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Goed hoor, maar niet meer actief op het forum. Ik heb HF alleen nog nodig als ik wil dat @Fate_Amenable_To_Change een berichtje leest over onze teetime. :golfing_man:t2:

Fijne zondag.

4 likes

Ja dat dacht ik al. :slightly_smiling_face:

1 like

3 likes


8 likes

genoeg om te ontdekken zo :+1:

1 like

In het handje wordt dat in mijn ogen toch wat minder duidelijk. De iets meer rudimentaire afwerking van kast, indices, wijzers en de wat eenvoudige wijzerplaat maken het minder klip en klaar dan je het voorstelt.

Begrijp me niet verkeerd, er is heel erg weinig mis met een OP 36, ik vind ze tof, en ze zijn voor mij een grotere bang for buck dan de huidige Aqua Terra’s, maar ik heb ook enige moeite om te doen alsof een 44GS met een Grand Cocktail wijzerplaat in dezelfde liga speelt.

De SBGW299 is een kunstwerkje. Het is dat ik al twee van die horloges heb in de vorm van de Sakura Kakushi in het roze en de Mt Iwate in het groen, anders zou ik graag nog een 299 toevoegen. Als exact deze wijzerplaat in de Spring Drive versie van een SBGY kast uitgebracht werd had ik morgen ruzie met m’n vrouw omdat er 10K uit de pot verdwenen was.

Tijdens een passessie vond ik de donkerblauwe toch wel erg, erg mooi contrasteren, beter dan de witte, eerlijk gezegd.

2 likes

Ondanks jouw enthousiaste betoog Chris zou ik nog steeds kiezen voor de OP van @JacksonT

11 likes

Tjah ik snap je. Ze zouden naast elkaar niet misstaan, de OP en de Sbgw299/297.

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beide kan ook!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like




Kijk maar!

16 likes

Dan moet het deze worden :grin:

7 likes

Nu even middagwissel naar de Zodiac chrono met Valjoux 72. Nog zo’n parel!

13 likes

Ga ik voor deze vandaag

11 likes

Tof!

Om in het chrono thema te blijven en niet ook een vintage Carrera te kiezen ga ik vandaag voor deze Hanhart en Porsche driver magazine LE


13 likes

Heerlijke Hanhart. Pak ik deze er ook even bij…:ok_hand:

15 likes

21 likes

14 likes

Als GS fan zou ik van dit trio zonder enige twijfel de OP kiezen. De stalen band past niet zo mooi bij de 44GS kast imho en bij de OP is het totaalplaatje gewoon af :ok_hand:

Ooit komt er hier een 36mm OP, echt een prachtstuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het zou zeker geen keuze worden tussen de OP en de GS. De OP heb ik al. Dan zou de GS in wit enkel een mooie aanvulling kunnen zijn. Ook makkelijk te swappen naar leer natuurlijk. Het probleem is dat ik zoveel mooi vind, zowel modern als vintage. :sob::sob:

2 likes

Goed getriggerd door Hanhart.
En hier een speciale die best wel om mn pols had mogen zitten vandaag

10 likes