Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Jaaa…prachtig ook deze. :ok_hand:

1 like

14 likes

Of deze?

15 likes

Ook een erg fijne! :star_struck:

1 like

15 likes

24 likes

Beauty! :ok_hand:

1 like

Je ziet ze zelden, maar er zijn echt veel varianten. Pulsometer, Tachymeter, inner rotating bezel, geen chapter ring.

Zou je een heel uitgebreide reference points over kunnen maken.

3 likes

:star_struck:

14 likes

Veel te groot voor mij, maar wel lekker zomers :innocent:

3 likes

14 likes

Over zomers gesproken, deze zou ik best willen dragen hoor

6 likes

Vandaag in Taormini
.

4 likes

zou me niet veel uitmaken welke van de drie

1 like

Nog eens deze, raar dat de klik nooit kwam. Ik vind hem mooi, mooi binnenwerk, chrono, … op papier een perfect collectiestuk.

16 likes

25 likes

De Piccolo

8 likes

17 likes

Kak, deze ligt budgettair echt ver buiten mijn bereik.

13 likes

OP41 is echt de max! Pistache en med blue zijn de leukste, donkergroen en zwart ook tof maar minder fris.

1 like