Wat een dial! ![]()
Ah daar zocht ik online even naar maar kon alleen deze vinden. Denk dat rode ogen ook wel het “bruutst” is
maar ik heb de andere niet gezien natuurlijk.
Zou mijn voorkeur zijn ![]()
Héél cool
Yep, wekker zettten om 03:55 de 22ste
ApplePay gereed + account en binnen 1a 2 minuten bestellen.
Anyway, voor bij mijn Grand Seiko SBGX261 en Cartier santos twijfel ik tussen deze 3 voor de volgende aankoop.
![]()
Puur omdat je met een Alpinist ook het ruigere werk kunt doen zou ik die nemen. Je bent op het dressy vlak al goed bedeeld.
Denk je dat Venezianico niet goed past? Moeilijk man! Ik ben een SUCKER voor mooie wijzeplaten.
Als dat je meer aantrekt moet je dat natuurlijk doen. Ik bedoelde alleen als je keer in de plomperd wil duiken ofzo. Ligt helemaal aan jou use case en he , je smaak en de vlinders in de buik bij het aanzien van het horloge.
Ik vraag me vaak af bij dit soort keuzes.
Als ik A kies, blijf ik dan nog steeds verlangen naar B?
Venezianico is met korting €640 op de officiële website, terwijl de Alpinist €950 is…
zelf vind ik de Venezianico wel SEXIER maar de Alpinist ook wel.
Alpinist is hier 800 ish, heb de mijne hier ook gekocht.
Nice!!!











