Radon heb je sowieso al in je huis, met veel hogere exposure dan zo’n polshorloge produceert. Dat is een compleet non-argument.
Ik heb keiharde radium knetteraars in de horlogedoos zitten. Die staat buiten het bereik van de kleinste, de oudste is snugger genoeg, en beiden weten dat horloges geen speelgoed zijn. Als ik aan een horloge wil werken dat radium heeft gaan uiteraard wel al de voorzieningen in - afzuiging, handschoenen, stofmasker, bril.
De beleving rond 5G masten die Covid verspreiden via nanochips in de mRNA injecties is ook persoonlijk natuurlijk. Neemt niet weg dat ze op niets reeëls gebaseerd zijn.
Maar ja, als het idee van radium tegen de borst stuit, zelfs met de naakte feiten erbij, gewoon niet doen dan. Zou maar zonde zijn van er slaap over te laten of zo’n horloge uiteindelijk nooit uit de doos te halen.
Ja, verder prima, natuurlijk. Ik lees hier op HF wel 'ns dat 't voor sommige mensen goed werkt om eerst een betaalbare ‘hommage’ van een bepaald model te proberen, alvorens ze beslissen om al dan niet het origineel te kopen. En daar heb ik verder niks op tegen, uiteraard. Ik zelf doe het liefst van tevoren de nodige research (naar het echte model) en doe dan m’n best om 't irl te kunnen zien en passen en dán beslis ik of het wat voor mij is en het voor mij een bepaald bedrag waard is. Maar ieder doet dit op z’n eigen manier. Niks mis mee, hoor!