Mijn grail:
Dat kan
Staat er eentje in het blauw
Mooie droom…
Ja, daar kwam mijn inspiratie ook vandaan. Helaas is het geen Seiko’tje qua prijs ![]()
Maar het is wel leuker dan een seiko’tje in alle opzichten ![]()
Je vrouw/vriendin niets vertellen en gewoon doen!
Dat zijn de beste aankopen!
Gelukkig is die wel fan van mijn horlogehobby ![]()
Nee, als er nog een duiker bij komt is het een Oris Aquis in 39mm. Er komt er vast wel weer eentje in de verkoophoek hier; ik koop graag via HF.
Die blijf ik zo ongelooflijk tof vinden. ![]()
Deze krijgt een wellness behandeling bij @Tempusuurwerktechniek
En kan niet wachten tot ik hem weer kan dragen!
Wat houdt je tegen? De waarschijnlijk nog altijd jaren lange wacht tijd? Of is daar wat verandering in gekomen. Volg dat al een tijdje niet meer. ![]()
OT: De toch wel wat onder gesneeuwde release v JLC tot zoverre
Polaris 40 mm
De jarenlange wachttijd inderdaad.















