Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Mijn grail:

13 likes

Ik zou heel graag eens zo een Ressence vasthouden een dagje.

image

12 likes




4 likes

Dat kan :stuck_out_tongue: Staat er eentje in het blauw

Mooie droom…

1 like

Ja, daar kwam mijn inspiratie ook vandaan. Helaas is het geen Seiko’tje qua prijs :smile:

Maar het is wel leuker dan een seiko’tje in alle opzichten :stuck_out_tongue:

Je vrouw/vriendin niets vertellen en gewoon doen!
Dat zijn de beste aankopen!

1 like

Gelukkig is die wel fan van mijn horlogehobby :slight_smile:

Nee, als er nog een duiker bij komt is het een Oris Aquis in 39mm. Er komt er vast wel weer eentje in de verkoophoek hier; ik koop graag via HF.

1 like

14 likes

Die blijf ik zo ongelooflijk tof vinden. :drooling_face:

1 like

Op een andere band.

3 likes

7 likes

Deze krijgt een wellness behandeling bij @Tempusuurwerktechniek

En kan niet wachten tot ik hem weer kan dragen!

7 likes

Prachtig! Ik heb hem sinds 2 weken :blush:

8 likes

Weet ook niet waarom, maar een Seiko Tuna

SBBN031, 033 of 037

3 likes

22 likes

12 likes

Wat houdt je tegen? De waarschijnlijk nog altijd jaren lange wacht tijd? Of is daar wat verandering in gekomen. Volg dat al een tijdje niet meer. :grimacing:

OT: De toch wel wat onder gesneeuwde release v JLC tot zoverre

Polaris 40 mm

14 likes

Dat is een goede maat voor op 'n 16/16,5cm pols, en de blauwe wijzerplaat is ook echt schitterend:

9 likes

De jarenlange wachttijd inderdaad.