Die nieuwe (type 11) staat bij mij ook op het “misschien lijstje”.
Leesvoer:
Die nieuwe (type 11) staat bij mij ook op het “misschien lijstje”.
Leesvoer:
Maar helaas onvoldoende budget en wat kleine polsen. Maar oa man wat is dit een knaller.
@Spooler het is toch een luxe probleem dat je hebt… Een Mark 4 wegdoen omdat hij tussen het geweld te weinig polstijd krijgt.
Ik heb de 37 mm Bulgari Octa Finissimo in titaan vandaag even mogen dragen / passen.
Ik moet zeggen, ik ben flabbergasted.
Die combinatie van vormen, ontstellend dun, licht en comfortabel.
Het prachtige automatische micro rotor uurwerk met een 72 uur gangreserve in een kast van slechts 6,4mm dik. Wow! Geen koopje maar je krijgt wel een hoop voor je geld. Ik denk wel dat dit geen allemansvriend is, je moet er van houden.
Echt de max dit.
Ik denk dat die fantastisch is irl.
Ik denkt dat van de niet-finissimo al.
Ja, de snel genomen foto’s doen dit horloge bij lange na geen recht.
Een van de weinige moderne ontwerpen die klassieker potentieel hebben, imo.
Omdat iedereen de moneymakers wil en ze dus niet verkopen!
Zonde… ![]()
Nice, tof ding. Ondergewaardeerd merk