Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Die nieuwe (type 11) staat bij mij ook op het “misschien lijstje”.

Leesvoer:

3 likes

Maar helaas onvoldoende budget en wat kleine polsen. Maar oa man wat is dit een knaller.

@Spooler het is toch een luxe probleem dat je hebt… Een Mark 4 wegdoen omdat hij tussen het geweld te weinig polstijd krijgt.

6 likes

10 likes

Ik heb de 37 mm Bulgari Octa Finissimo in titaan vandaag even mogen dragen / passen.

Ik moet zeggen, ik ben flabbergasted.
Die combinatie van vormen, ontstellend dun, licht en comfortabel.
Het prachtige automatische micro rotor uurwerk met een 72 uur gangreserve in een kast van slechts 6,4mm dik. Wow! Geen koopje maar je krijgt wel een hoop voor je geld. Ik denk wel dat dit geen allemansvriend is, je moet er van houden.

27 likes

Misschien toch maar 'ns een dagje proberen, die nieuwe Aquaracer Solargraph…

5 likes

Echt de max dit.

1 like

Ik denk dat die fantastisch is irl.

Ik denkt dat van de niet-finissimo al.

1 like

Ja, de snel genomen foto’s doen dit horloge bij lange na geen recht.

Een van de weinige moderne ontwerpen die klassieker potentieel hebben, imo.

1 like

Deze Rolex Cellini. Waarom maken dit niet meer?

13 likes

Omdat iedereen de moneymakers wil en ze dus niet verkopen!

Deze. Bijna perfectie, 37mm.

Jammer dat die niet bestaat.

12 likes

Zonde… :ok_hand:

1 like

Geef me die nieuwe Certina maar eens vandaag :blush:

24 likes


9 likes

12 likes

een Panerai, niet te groot aub



10 likes

Deze van @Brick

18 likes

Nice, tof ding. Ondergewaardeerd merk

1 like

8 likes